X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Pełną parą naprzód

Wystartowała kampania wspierająca sprzedaż kompaktowych generatorów pary marki Bosch. Będzie trwać do 31 sierpnia. Za przygotowanie kampanii i zakup mediów odpowiada Agencja INSIGNIA.

Ukryty język międzynarodowy

Od zarania dziejów człowiek jako homo symbolicus nadawał elementom otaczającej go rzeczywistości znaczenia, tworzył symbole, znaki, ikony. Starożytne pismo piktograficzne, ideogramy, pismo fonetyczne i alfabetyczne, a nawet istniejące obecnie symbole, takie jak znaki drogowe, znaki informacyjne (np. zakazu palenia czy znaki ewakuacyjne) – wszystko to miało służyć jak najszybszej komunikacji. Obecnie nawet owe symbole nie funkcjonują już tylko w świecie realnym.

Zelmer: Wyciśnij 100% z życia

Wystartowała nowa kampania promocyjna wyciskarek do soków Juice Maker One marki Zelmer. W ramach akcji prowadzone będą intensywne działania w internecie oraz prasie. Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii w internecie odpowiada Agencja INSIGNIA.

W jakim kierunku zmierza polski content marketing?

Wyniki polskiej edycji badania FCP Barometer, zrealizowanego przez agencję badawczą IRcenter oraz Stowarzyszenie Content Marketing Polska, wskazują na rosnące znacznie tego elementu marketing mixu. Polskie organizacje branżowe prowadzą konkursy na najlepsze aktywacje content marketingowe, przybywa też eventów związanych z tą tematyką. Mimo to polski rynek nie jest do końca świadomy, w którą stronę zmierza ten trend.

INSIGNIA dla Grupy Żywiec

Agencja INSIGNIA rozpoczyna współpracę z Grupą Żywiec. Będzie odpowiadać za obsługę marki Strongbow w social mediach.

Filip Kłodawski poprowadzi dział Marketing Automation w Novem

Novem powołuje do życia nowy dział – Marketing Automation. Od 1 czerwca Filip Kłodawski jako Marketing Automation Manager będzie odpowiedzialny za uporządkowanie kompetencji Novem w obszarze Marketing Automation oraz przygotowanie koncepcji strategii dla obecnych i nowych Klientów.

Automatyzacja personalizacji w email marketingu – jak to działa?

Jak trafić do konsumenta w gąszczu komunikatów reklamowych? Jak zainteresować go swoim przekazem? Jak nie zniechęcić, zbudować zaufanie i lojalność? Te pytania spędzają sen z powiek marketerom i wydawcom. Najlepszą odpowiedzią jest personalizacja i dobry content.

Jak efektywnie monetyzować bazę?

Zastanawiasz się jak zwiększyć przychody z Twoich baz i wysyłek mailingowych? Jak pozyskać nowych klientów i zwiększyć stopę zwrotu? Na polskim rynku istnieją narzędzia, które zwiększają konkurencyjność.

Rewolucja w email marketingu. Jak monetyzować bazę?

Email marketing przeszedł niewątpliwie wielką rewolucję. Dziś marketingowcy muszą bardzo dynamicznie dostosowywać się do swoich odbiorców, każdego dnia bombardowanych komunikatami, które w zdecydowanej większości ich zupełnie nie interesują. W jaki więc sposób dotrzeć do użytkowników, jak pozyskać nowych klientów i co najważniejsze, jak monetyzować bazę w sposób efektywny?

Nowe technologie dla biur rachunkowych – jak optymalizować czas i koszty?

Jak najlepiej zorganizować pracę w księgowości i zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku w dobie deregulacji zawodów? To pytanie zadają sobie właściciele biur rachunkowych czy kancelarii doradztwa podatkowego. Nowe rozwiązania na polskim rynku pomagają optymalizować pracę, a tym samym oszczędzić czas i pieniądze.