Autor: KnowledgeHub, 25/05/2018
Technologia blockchain zapewnia luksusowym markom nie tylko możliwość przejrzystego śledzenia wykonywanych transakcji, ale także otwiera przed nimi nowe możliwości. Jak działa i co jeszcze oferuje branży premium? O tym Marcin Rupiński, CEO sieci reklamowej Royal Ad.
Autor: #PRsense, 24/05/2018
Strategiczno-kreatywna agencja hyperCREW opracowała strategię wprowadzającą na rynek nową markę #DASHRADE, oferującą produkty funkcjonalne dla sportowców.
Autor: KnowledgeHub, 18/05/2018
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.
Autor: KnowledgeHub, 18/05/2018
Technologia blockchain zyskuje na popularności, a jej użycie zaczyna wychodzić poza branżę fin-tech. Coraz częściej wykorzystywana jest również w IT, marketingu czy reklamie. Co należy wiedzieć o nowej technologii? Jaki będzie miała wpływ na branżę reklamową i konsumentów? Na te pytanie odpowiada Mariusz Maksymiuk, CEO Adexon.
Autor: KnowledgeHub, 15/05/2018
Result Media, agencja marketingu internetowego, wzmacnia swoje struktury i przebudowuje dział obsługi klienta. Wraz z początkiem maja do zespołu dołączył Robert Olszewski, obejmując stanowisko client service director.
Autor: PublBox, 15/05/2018
Założenie własnego kanału w serwisie YouTube nie jest trudne, a regularne dodawanie filmów stwarza ciekawą perspektywę zarówno dla przedsiębiorców, jak i pasjonatów oraz osób chcących prowadzić vlog. Wielu początkujących użytkowników nie zna jednak ciekawych funkcji, które z różnych względów warto używać. Zachęcamy do ich poznania i stosowania, co ułatwi nasz poradnik.
Autor: KnowledgeHub, 09/05/2018
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął emisje filmów instruktażowych dla wydawców stron internetowych.
Autor: KnowledgeHub, 09/05/2018
DOOH to innowacyjne medium, pozwalające na dotarcie do odbiorców w ciekawy i oryginalny sposób poza ich miejscem zamieszkania. Ma przed sobą bardzo dobrą perspektywę rozwoju, a to za sprawą ciekawych możliwości, z których chętnie korzystają reklamodawcy w swoich kampaniach.
Autor: KnowledgeHub, 27/04/2018
Według raportu Digital in 2017: Global Overview, 46% populacji na świecie łączy się z Internetem za pomocą smartfonów. W Polsce aż 74% mieszkańców korzysta z Internetu mobilnego. Takie statystyki są dowodem na to, że mobile ma ogromny potencjał marketingowy. Jak zatem zaplanować skuteczną kampanię mobilną, która zapisze się w pamięci i sercach odbiorców?
Autor: PublBox, 26/04/2018
Startup technologiczny PublBox, oferuje organizacjom pozarządowym darmowy dostęp do swojego serwisu pozwalającego na efektywne zarządzanie Social Media.
Autor: KnowledgeHub, 26/04/2018
Blog to nie tylko idealne miejsce, by opowiedzieć swoją historię czy wyrazić zdanie na dany temat, ale także doskonały sposób na zarabianie pieniędzy. Prowadzenie bloga może być całkiem opłacalne, lecz tylko wtedy gdy autor wie, w jaki sposób zarabiać z ruchu na stronie. Dla osób, które dopiero zaczynają, bądź nie wiedzą jak osiągnąć zyski z własnego kanału, przestawiamy kilka podpowiedzi.
Autor: ContentHouse, 25/04/2018
Zdrowy Diabetyk to kolejny projekt content marketingowy, który firma HAND-PROD powierzyła obsłudze agencji ContentHouse.
Autor: KnowledgeHub, 24/04/2018
Na urządzeniu mobilnym przeciętnego użytkownika zainstalowanych jest wiele nieużywanych aplikacji. Z badań przeprowadzonych przez Quantcast wynika, że aż 50% osób pobierających daną aplikację korzysta z niej tylko raz. Natłok sprawia, że coraz częściej ludzie decydują się na usunięcie ich z urządzeń.
Autor: KnowledgeHub, 20/04/2018
Posiadasz startup, małą lub średnią firmę działającą w obszarze marketingu i technologii? Chcesz rozwijać ją pod okiem ekspertów? Zgłoś się do programu akceleracyjnego [m]spark. Zapisy trwają do 20 kwietnia 2018 roku.
Autor: KnowledgeHub, 20/04/2018
Z początkiem maja, platforma do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych NapoleonCat, będzie uczestniczyć w Japan IT Week 2018. Międzynarodowe targi branży IT/ICT odbędą się pomiędzy 9 a 11 maja.