Autor: KnowledgeHub, 20/04/2018
Firmy, chcąc skutecznie dotrzeć do odbiorców i wyróżnić się na tle konkurencji korzystają z różnych kanałów komunikacji. Najchętniej korzystają z telewizji, prasy, radia i Internetu. Obok nich funkcjonuje także reklama zewnętrzna, która jest doskonałym uzupełnieniem kampanii reklamowych. Nowoczesne technologie, w połączeniu z tradycyjną formą reklamy zewnętrznej, tworzą cyfrowe medium zewnętrzne zwane DOOH.
Autor: KnowledgeHub, 11/04/2018
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
Autor: INSIGNIA, 06/04/2018
Wraz z początkiem kwietnia 2018 rozpoczęła się kolejna kampania marketingowa marki Ceramika Paradyż pod hasłem #ParadyżWMoimStylu. W ramach konkursu Klienci mogą wygrać wakacje marzeń oraz vouchery do salonów z wyposażeniem wnętrz i drogerii. Za koncepcję strategiczną oraz realizację działań odpowiada agencja INSIGNIA.
Autor: ContentHouse, 04/04/2018
W kwietniu 2018 roku do Izby Gospodarki Elektronicznej dołączyła nowa spółka – agencja ContentHouse specjalizująca się w content marketingu.
Autor: PR Calling, 30/03/2018
Studio Efektura zajęło się kompleksową postprodukcją najnowszych spotów reklamowych produktów marki L’Oréal. W reklamach występuje Grażyna Torbicka, która od dwóch lat jest oficjalną ambasadorką marki w Polsce.
Autor: Schulz brand friendly, 22/03/2018
Schulz brand friendly od 2016 roku obsługuje wszystkie marki należące do Politana: Gosię, Amigo oraz Helios. Agencja wygrała kolejny przetarg i w 2018 roku również będzie obsługiwała pełne portfolio marek.
Autor: PR Calling, 22/03/2018
SearchNode to innowacyjna wyszukiwarka produktów, która zwiększa komfort zakupów w sieci. Rozwiązanie to obecne jest na światowych rynkach od 2013 roku, a teraz z jego usług korzystać będą mogły podmioty na rodzimym rynku. Jako pierwszy w Polsce na współpracę z SearchNode zdecydował się Decathlon.
Autor: Schulz brand friendly, 22/03/2018
Schulz brand friendly obsługuje w zakresie strategiczno-kreatywnym wszystkie marki należące do TBM: Tygryski, Non Stopy, Łapsy i Crunlighty.
Autor: INSIGNIA, 15/03/2018
Agencja INSIGNIA po raz drugi wygrała przetarg na działania promocyjne
w okresie wiosna/lato 2018 dla Ceramiki Paradyż – jednego z największych w Polsce producentów płytek ceramicznych.
Autor: KnowledgeHub, 14/03/2018
Facebook nieustannie zmienia swój algorytm odpowiadający za wyświetlanie treści. Zmiany te mają na celu stałe podnoszenie poziomu satysfakcji użytkowników z korzystania z serwisu. Dla marek przynosi to jednak negatywne skutki w postaci ciągłego spadku zasięgów organicznych treści przez nie publikowanych.
Autor: KnowledgeHub, 13/03/2018
Wraz z początkiem roku, Facebook wprowadził zmiany, które spowodowały wiele zamieszania wśród wydawców i firm. Chodzi o modyfikacje w algorytmie odpowiedzialnym za treści wyświetlane w News Feedach użytkowników. To wyzwanie dla marek, które chcą utrzymać wysoką jakość i statystyki działań prowadzonych na Facebooku. Co zrobić, aby zmiany narzucone przez portal nie wpłynęły negatywnie na prowadzone kampanie? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO sieci reklamy Adexon.
Autor: Duckie Deck, 10/03/2018
MINI Cooper S E Countryman ALL4 to pierwszy model brytyjskiej marki premium z hybrydowym napędem typu plug-in, który daje możliwość bezemisyjnej jazdy w trybie w pełni elektrycznym. MINI Dobrzański, dystrybutor hybrydowego crossovera, wraz z Duckie Deck zapraszają wszystkie rodziny na wydarzenie MINI ECO DAY, którego motywem przewodnim jest ekologia.
Autor: KnowledgeHub, 10/03/2018
Mint Media – agencja interaktywna specjalizująca się w kompleksowej obsłudze marek w Internecie, po 9 latach obecności na rynku postanowiła odświeżyć swój wizerunek. Firma nie tylko zmieniła logo, ale także poszerzyła zakres usług i kompetencji.
Autor: KnowledgeHub, 10/03/2018
Agencja mediowa Bidlab, zajmująca się pozyskiwaniem ruchu na stronach internetowych, otrzymała w lutym bieżącego roku tytuł Google Partners. Jest on przyznawany agencjom, które posiadają szeroką wiedzę w zakresie działań AdWords oraz cieszą się zaufaniem wśród klientów.
Autor: KnowledgeHub, 06/03/2018
Dobrze prowadzona obsługa klienta to niewątpliwie siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa przechodzi obecnie prawdziwą rewolucję. Jakie zmiany przyniosą najbliższe lata?