X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

10 trendów w video marketingu na polskim rynku

Trend video to kolejne po roku mobile hasło odbijające się szerokim echem wśród reklamodawców, nadawców telewizyjnych i dostawców contentu. Eksperci z agencji badawczej IRCenter dzielą się wnioskami z analizy kluczowych zmian w korzystaniu z mediów przez konsumentów w kontekście rosnącej roli treści video.

Czy warto lokować produkty na You Tube?

YouTube to platforma o dużym potencjale na działania typu product placement – wynika z analizy przeprowadzonej przez agencję badawczą IRCenter. Widzowie mają zwykle pozytywny stosunek do prezentowanych w filmikach na platformie produktów markowych. Największy potencjał tkwi w kategorii Lifestyle i Rozrywka, która cieszy się dużą liczbą wyświetleń przy jednoczesnym niskim nasyceniu markami i pozytywnym stosunku widowni do prezentowania produktów.

Okiełznać REAL TIME Performance Marketing – e-book o nowym podejściu do digital marketingu!

Agencja Novem przygotowała e-booka, poświęconego tematyce digital marketingu. Ponad 70 stron nie wyczerpuje tematu. Jednak jest to pierwsze tak szerokie opracowanie, w którym znajduje się opis strategii REAL TIME Performance Marketing, którą realizuje Novem, od momentu pozyskania klienta do utrzymania jego lojalności.

Z przyjemnością informujemy, że magazyn branżowy BRIEF objął patronat medialny nad e-bookiem.

Jak internauci gotowi są odwdzięczyć się za content premium?

7 na 10 internautów jest w stanie podjąć jakąś czynność, aby otrzymać dostęp do treści typu premium. Najczęściej za dostęp do treści podajemy swój email, rzadziej zaś za niego płacimy, czy udostępniamy informacje na ten temat w mediach społecznościowych – wynika z badania przeprowadzonego przez IRCenter oraz LeadR.

Zasady dobrego content email marketingu

Aby w efekcie kampanii email marketingowej nie trafić do SPAMu przede wszystkim trzeba zadbać o personalizowaną i ciekawą treść. W końcu „content is the king” na każdym polu. Na co zwracać uwagę przy tworzeniu kampanii?

INSIGNIA dla Grupy mBank

Agencja INSIGNIA wygrała przetarg na obsługę kampanii promocyjnej Aspiro, spółki należącej do Grupy mBanku.

Królowe polskiej polityki

Polską scenę polityczną po raz pierwszy zdominowały kobiety – Ewa Kopacz i Beata Szydło. Obie stały się faworytkami mediów. Na ich temat od początku lipca opublikowano w prasie, internecie i RTV 44 tys. materiałów, a w social media 298 tys. wzmianek – wynika z raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

Jak piją internauci? – raport IRCenter

Internauci chętnie dzielą się swoimi zwyczajami i zachowaniami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Dotyczy to też sposobów na spędzanie wolnego czasu, którym często towarzyszy konsumpcja alkoholu. IRCenter przyjrzało się zjawisku digital drinking w celu zbadania, w jaki sposób i co piją użytkownicy social media (raport).

Mobile email marketing (r)evolution

Smartfony i tablety nie mogą być ignorowane przez marketerów. Szczególnie dla tzw. pokolenia „Z” stają się nieodzownym towarzyszem każdego dnia. Dlatego email marketing jest jednym z najlepszych narzędzi dotarcia do tej grupy docelowej. Tylko jak zrobić to dobrze i nie stracić lojalności naszych odbiorców?