X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

DOOH jako nowoczesna forma tradycyjnego medium

Firmy, chcąc skutecznie dotrzeć do odbiorców i wyróżnić się na tle konkurencji korzystają z różnych kanałów komunikacji. Najchętniej korzystają z telewizji, prasy, radia i Internetu. Obok nich funkcjonuje także reklama zewnętrzna, która jest doskonałym uzupełnieniem kampanii reklamowych. Nowoczesne technologie, w połączeniu z tradycyjną formą reklamy zewnętrznej, tworzą cyfrowe medium zewnętrzne zwane DOOH.

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Nowa kampania #ParadyżWMoimStylu marki Ceramika Paradyż

Wraz z początkiem kwietnia 2018 rozpoczęła się kolejna kampania marketingowa marki Ceramika Paradyż pod hasłem #ParadyżWMoimStylu. W ramach konkursu Klienci mogą wygrać wakacje marzeń oraz vouchery do salonów z wyposażeniem wnętrz i drogerii. Za koncepcję strategiczną oraz realizację działań odpowiada agencja INSIGNIA.

Nowy sposób mierzenia zasięgu organicznego na Facebooku

Facebook nieustannie zmienia swój algorytm odpowiadający za wyświetlanie treści. Zmiany te mają na celu stałe podnoszenie poziomu satysfakcji użytkowników z korzystania z serwisu. Dla marek przynosi to jednak negatywne skutki w postaci ciągłego spadku zasięgów organicznych treści przez nie publikowanych.

Zmiany w News Feedach użytkowników

Wraz z początkiem roku, Facebook wprowadził zmiany, które spowodowały wiele zamieszania wśród wydawców i firm. Chodzi o modyfikacje w algorytmie odpowiedzialnym za treści wyświetlane w News Feedach użytkowników. To wyzwanie dla marek, które chcą utrzymać wysoką jakość i statystyki działań prowadzonych na Facebooku. Co zrobić, aby zmiany narzucone przez portal nie wpłynęły negatywnie na prowadzone kampanie? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO sieci reklamy Adexon.

BMW MINI i Duckie Deck uczą dzieci i rodziców postawy eko

MINI Cooper S E Countryman ALL4 to pierwszy model brytyjskiej marki premium z hybrydowym napędem typu plug-in, który daje możliwość bezemisyjnej jazdy w trybie w pełni elektrycznym. MINI Dobrzański, dystrybutor hybrydowego crossovera, wraz z Duckie Deck zapraszają wszystkie rodziny na wydarzenie MINI ECO DAY, którego motywem przewodnim jest ekologia.

Nowa odsłona Mint Media

Mint Media – agencja interaktywna specjalizująca się w kompleksowej obsłudze marek w Internecie, po 9 latach obecności na rynku postanowiła odświeżyć swój wizerunek. Firma nie tylko zmieniła logo, ale także poszerzyła zakres usług i kompetencji.

Bidlab z tytułem Google Partners

Agencja mediowa Bidlab, zajmująca się pozyskiwaniem ruchu na stronach internetowych, otrzymała w lutym bieżącego roku tytuł Google Partners. Jest on przyznawany agencjom, które posiadają szeroką wiedzę w zakresie działań AdWords oraz cieszą się zaufaniem wśród klientów.

Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta

Dobrze prowadzona obsługa klienta to niewątpliwie siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa przechodzi obecnie prawdziwą rewolucję. Jakie zmiany przyniosą najbliższe lata?