Autor: KnowledgeHub, 08/08/2018
Kiedy rynek jest przesycony treścią, a odbiorca tonie w różnej jakości contencie, elementem który wyróżni markę jest strategia. Liczy się jej holistyczne ujęcie, a nie jednorazowa kampania i kilka postów w social media. Kluczem jest odpowiedź na pytanie: czego potrzebuje potencjalny klient?
Autor: #PRsense, 03/08/2018
Za nami uroczysta gala 8 edycji Rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie, inicjatywy, która od 9 lat pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Znamy już wszystkich nominowanych – laureatów tegorocznej edycji i zdradzamy, kto w tym roku zdobył tytuł „Najbardziej Kreatywnego w Biznesie”.
Autor: KnowledgeHub, 23/07/2018
Rynek mobile programmatic rośnie w bardzo szybkim tempie i zyskuje coraz większą popularność. Trzeba jednak wiedzieć, jak skutecznie przeprowadzać kampanie z zastosowaniem zaawansowanej technologii oraz danych, tak aby w pełni wykorzystać ich potencjał. Jak tworzyć efektywne kampanie przy pomocy modelu programmatic reklamy mobilnej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
Autor: KnowledgeHub, 18/07/2018
Google poinformował na swoim oficjalnym blogu o stopniowym migrowaniu witryn do indeksu mobilnego. Oznacza to, że wyniki wyszukiwania organicznego zostaną z czasem ujednolicone na wszystkich urządzeniach w oparciu o Mobile-First Index. Jak poprawnie zoptymalizować stronę pod różne urządzenia i czym jest Mobile-First Index? Na te pytania odpowiada Joanna Pierzynka, Specjalistka SEO HF Media.
Autor: KnowledgeHub, 16/07/2018
Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do optymalizacji promocji postów na Facebooku – Postbooster.com. To intuicyjna platforma, która pozwoli ustawić automatyczną promocję postów, w tym tych jeszcze nieopublikowanych, a wszystko to za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
Autor: KnowledgeHub, 12/07/2018
Kampanie AdWords są nieodłącznym elementem strategii marketingowej większości marek. Często jednak marketerzy prowadzą działania, których wyniki są nie do końca zadowalające. Co zrobić, aby prowadzone przez nas kampanie AdWords były efektywne? Jak w tym procesie wykorzystać poszczególne narzędzia Senuto?
Autor: KnowledgeHub, 11/07/2018
Z Facebooka korzysta obecnie (czerwiec 2018) ponad 16 milionów Polaków w wieku 13+. Oznacza to, że w ciągu roku serwis zdobył 8% nowych użytkowników. W tym samym czasie Instagram, również należący do Facebooka, zanotował w naszym kraju wzrost o 47% – z 4,2 miliona do 6,2 miliona. Analiza demograficzna osób aktywnie korzystających z Facebooka pokazuje jednak ciekawe zjawisko – spadek liczby użytkowników wśród najmłodszych.
Autor: PublBox, 09/07/2018
Wniosek urlopowy zatwierdzony w kadrach? Autoresponder ustawiony na służbowej skrzynce? Walizka spakowana? No to możemy ruszać na wakacje. Zanim jednak udasz się na zasłużony odpoczynek, zobacz nasz przegląd aplikacji, które warto mieć na swoim smartfonie przed wyjazdem na urlop. W odróżnieniu od bagażu, nie zajmują dużo miejsca.
Autor: KnowledgeHub, 09/07/2018
Reklama luksusowa na dobre przeniosła się do mediów cyfrowych. Zgodnie z danymi opublikowanymi przez Zenith, w tym roku w Internecie pojawi się o 33% więcej reklam premium w stosunku do 2017. Jak będzie wyglądać luksus online w przyszłości? O tym Marcin Rupiński, CEO Royal Ad.
Autor: KnowledgeHub, 09/07/2018
Jak stworzyć rozwiązanie, które nie tylko zrealizuje cel, ale również wzbudzi reakcje odbiorców? Z pomocą przychodzi Customer Journey Map. Jak z niej korzystać?
Autor: F11 - Digital Solutions Agency, 05/07/2018
Po 8 latach działalności i wypracowaniu pozycji lidera wśród agencji social media faceADDICTED przeobraża się w F11 Agency – Digital Solutions Agency. Nowa nazwa jest kontynuacją strategii koncentrującej się na podejściu typu full service,
który łączy działania interaktywne, digital, tworzenie produktów, usług
oraz komunikacji.
Autor: VMLY&R, 02/07/2018
Wczoraj podczas uroczystej gali redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Wyłoniono także zwycięzców konkursu Golden Arrow. Tytuł Sieciowej Agencji Interaktywnej Roku trafił w ręce VML Poland.
Autor: VMLY&R, 02/07/2018
Michał Banaszewski, dotychczas New Business Director, obejmuje stanowisko Chief Business Officer. Do agencji po ponad rocznej przerwie wracają Paweł Loedl i Łukasz Majewski.
Autor: VMLY&R, 02/07/2018
Dariusz Andrian, CEO VML Poland i Grupy Young & Rubicam Brands został prezesem zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Autor: ContentHouse, 29/06/2018
Maksymalne oceny w większości wskaźników, nowe usługi i dobra strategia. Agencja ContentHouse drugi raz z rzędu została wyróżniona w raporcie „Agencja interaktywne 2018” organizowanym przez „Media&Marketing Polska”.