Autor: KnowledgeHub, 29/06/2018
Podstawą zakupu mediów w modelu programmatic jest precyzyjne targetowanie. Jednak nowe przepisy, które narzuca RODO powodują szerokie ograniczenie dostępu do danych użytkowników. Czy zmiany których jesteśmy świadkami to szansa czy zagrożenie dla branży?
Autor: #PRsense, 28/06/2018
Strategiczno-kreatywna agencja hyperCREW pozyskuje nowych klientów i rozwija swój zespół. Do agencji dołączyło 5 nowych osób: Magdalena Karłowicz, Ilona Cięszczyk, Monika Dymon, Katarzyna Gajlewicz i Aleksandra Zając.
Autor: ContentHouse, 27/06/2018
Podczas 29. edycji Medalu Europejskiego, ContentHouse otrzymał wyróżnienie za usługę Performance Content Marketing. To już drugi raz z rzędu, gdy agencja odbiera nagrodę za swoje usługi.
Autor: KnowledgeHub, 22/06/2018
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął ekspansję zagraniczną. Firma otworzyła pierwszy oddział w Brazylii.
Autor: KnowledgeHub, 19/06/2018
Trwa nabór do 5. edycji MIT Enterprise Forum Poland, jednego z największych na polskim rynku akceleratorów dla startupów technologicznych. Po raz kolejny zostanie w nim zrealizowana ścieżka Agri-tech wspierana przez fundusz AgriTech Hub. Projekty można zgłaszać do 10 lipca 2018 roku.
Autor: PublBox, 18/06/2018
Mundial wystartował, przez najbliższy miesiąc rytm życia w mediach społecznościowych będą wyznaczać kolejne mecze. Dlatego nawet jeśli nie interesujesz się piłką nożną, to powinieneś wiedzieć co dzieje się na boiskach w Rosji – pamiętaj że Real Time Marketing, to przede wszystkim szybkie reagowanie na bieżące wydarzenia. Poniżej przedstawię subiektywny przegląd aplikacji jakie powinieneś zainstalować na swoim smartfonie.
Autor: KnowledgeHub, 13/06/2018
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
Autor: PublBox, 08/06/2018
Czas to pieniądz, jak nie bez racji mówi znane porzekadło. Prowadząc firmę, masz na głowie tyle obowiązków, że nie sposób poświęcić taką samą uwagę wszystkim zagadnieniom. Realizowanie równoległych działań w mediach społecznościowych, które przynoszą pożądane efekty, jest trudne, ale możliwe. Czy wiesz, że Twoja konkurencja najprawdopodobniej już używa automatyzacji w social media? Zapraszamy Cię współpracy, żeby nie tylko dogonić, ale i przegonić stawkę!
Autor: KnowledgeHub, 08/06/2018
NapoleonCat – platforma do zarządzania komunikacją w social media – postanowiła przeanalizować udział procentowy osób korzystających z największych platform społecznościowych w Polsce. Pod lupę wzięto użytkowników Facebooka, Instagrama oraz Messengera. Kim są osoby korzystające z tych serwisów? Odpowiedź poniżej.
Autor: KnowledgeHub, 07/06/2018
Dzięki wykorzystaniu koncepcji topical authority w praktyce oraz zastosowaniu algorytmów dostarczonych przez Senuto, w serwisie Pracuj.pl wygenerowano 100 tys. wizyt miesięcznie. Jak udało się osiągnąć tak dużą liczbę? Czym jest topical authority oraz jak wyglądał proces współpracy? O tym w artykule Damiana Sałkowskiego, CEO Senuto i Sebastiana Mioduszewskiego, eksperta SEO z Grupy Pracuj.
Autor: #PRsense, 06/06/2018
Strategiczno-kreatywna agencja hyperCREW przygotowała dla swojego Klienta Alwis&Secura – działającego w branży ubezpieczeń turystycznych – chatbota, którego celem jest odpowiadanie na najczęściej zadawane pytania oraz zbieranie leadów osób planujących podróże.
Autor: ContentHouse, 05/06/2018
Europejski lider w produkcji materacy – Materasso, przedłuża umowę na działania content marketingowe z agencją ContentHouse.
Autor: KnowledgeHub, 05/06/2018
O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?
Autor: ContentHouse, 04/06/2018
Magazyn Qdriver to serwis dedykowany kierowcom i firmom transportowym, które poszukują pracowników na polskim rynku. Portal jest kluczowym narzędziem kampanii performance content marketing marki Qdriver.
Autor: PublBox, 30/05/2018
Masz już pomysł na blog. Jesteś podekscytowany, pełen zapału, projekty pierwszych tekstów już czekają gotowe w Twojej głowie. Jednak czegoś brakuje. Zajrzyj do artykułu, aby przekonać się, w jaki sposób rozpocząć prowadzenie bloga, który zaangażuje czytelników. Ola Gościniak, Barbara Stawarz oraz Janina Bąk.