Autor: VMLY&R, 31/01/2017
Wraz z końcem 2016 roku agencja VML Poland rozpoczęła stałą współpracę z firmą Samsung Electronics Polska. Jej zakres obejmuje promocję wybranych kategorii produktowych oraz marki Samsung w obszarze social media.
Autor: AdNext, 31/01/2017
Autor: KnowledgeHub, 30/01/2017
W branży produkcji filmowych wielkie wydarzenia i ważne decyzje podejmowane są niemal co chwilę. Równie istotna jak ich realizacja, jest także refleksja nad tym, co udało się zrobić, kiedy opadnie kurz. I oto my, robimy dzisiaj przerwę, parzymy kawę i podsumowujemy rok 2016.
Autor: Biuro Podróży Reklamy, 30/01/2017
Agencja Biuro Podróży Reklamy przygotowała dla International Paper kampanię, której celem jest promocja darmowej aplikacji mobilnej Happy2Print, będącej wspólnym projektem HP i International Paper. Głównym zadaniem agencji było opracowanie konceptu i zrealizowanie spotu produktowo-wizerunkowego, wokół którego toczyć się będzie kampania na blogach i w mediach internetowych w kilku wybranych krajach europejskich, w tym m.in. w Polsce.
Autor: VMLY&R, 30/01/2017
2 lutego wyłączone zostaną niezarejestrowane numery na kartę, tym samym telefon z taką kartą będzie nadawał się do rozmów tak samo jak banan – przekonuje Orange. Kampanię przypominającą i zachęcającą do rejestracji kart prepaid przygotowała agencja VML Poland.
Autor: VMLY&R, 30/01/2017
W najnowszym rankingu Agency A-List, ogłaszanym co roku przez magazyn „Advertising Age”, VML znalazł się na 5 pozycji wśród 10 najlepszych agencji reklamowych z całego świata. To drugi rok z rzędu, kiedy agencja została uwzględniona w tym zestawieniu (w 2016 roku VML zajęła 9 pozycję).
Autor: VMLY&R, 30/01/2017
Nie sztuka iść na fitness czy siłownię – co innego poćwiczyć na deskach teatru! 4 i 5 lutego 2017 roku marka H&M zachęca, by zamienić szatnię na garderobę i trenować w niesamowitych przestrzeniach Teatru Dramatycznego w Warszawie, a spalone kalorie wymieniać na ubrania kolekcji H&M Sport. Autorem koncepcji kreatywnej i strategii komunikacji eventu jest VML Poland, a za jego organizację odpowiada The Production.
Autor: KnowledgeHub, 27/01/2017
W ostatnich tygodniach cała Polska żyła sprawą smogu. Oczywiście temat stał się także numerem jeden w sieci. Jak wygląda internetowa dyskusja na temat smogu? Prezentują to statystyki zebrane przez Mint Media na podstawie danych z Brand 24.
Autor: KnowledgeHub, 27/01/2017
Nie od dziś wiadomo, że na Instagramie rządzi świat modelingu. Wiele modelek traktuje swój instagramowy profil jak profesjonalne portfolio, inne podchodzą z nieco większym dystansem, publikując śmieszne zdjęcia, selfie, czy pokazując swoich przyjaciół i rodzinę. Które z nich zdobyły najwięcej obserwujących na Instagramie? NapoleonCat przedstawia listę 10 najpopularniejszych.
Autor: Social Frame, 25/01/2017
Dlaczego aplikacje mobilne rewolucjonizują rynek szkoleń edukacyjnych dla pracowników przedsiębiorstw? Co stanowi o ich przewadze nad dotąd stosowanymi metodami? Jakie elementy aplikacji mobilnych najlepiej motywują pracowników do stałego podnoszenia swoich kompetencji oraz sprawdzania wiedzy? A wreszcie – czy w tego rodzaju aplikacje warto inwestować?
Autor: ContentHouse, 25/01/2017
Po niemal rocznej współpracy z agencją ContentHouse, Grupa PSB rozszerza umowę dotyczącą działań z zakresu digital marketingu. Od stycznia ContentHouse kompleksowo obsługuje social media marek w Grupie PSB oraz odpowiada za prowadzenie działań content brandowych i mediowych w internecie.
Autor: KnowledgeHub, 25/01/2017
Polska należy do czołówki krajów pod względem liczby internautów blokujących reklamy. Korzystają oni z różnego oprogramowania nie ponosząc za to konsekwencji. Sytuacja zaczyna się jednak zmieniać. Polskie serwisy wychodzą na wojnę z adblokami i ograniczają treści dla osób, które ich używają.
Autor: ContentHouse, 24/01/2017
Wieczór, krakowski Kazimierz i ponad sto kobiet, które dbają o swój biznesowy rozwój. Tak właśnie wyglądało spotkanie inaugurujące rok 2017 w projekcie „Kobieta w Biznesie”. Specjalnym gościem tego wydarzenia była Klaudia Pingot, znana szerszej publiczności jako autorka książki „SpecBabka”.
Autor: KnowledgeHub, 24/01/2017
Dom mediowy Infinity Media realizuje kampanię „Infiniti bez akcyzy” samochodowej marki premium Infiniti, zachęcającą do zakupu aut z rocznika 2016.
Autor: KnowledgeHub, 24/01/2017
W biznesie opartym na sprzedaży najistotniejszy jest zakup. Prowadząc sklep stacjonarny lub online podstawą twojego „jestestwa” jest klient, który dokonuje zakupów. Cały czas obserwujesz to w jaki sposób konsument dokonuje wyboru, co kupuje, ale także – jak podejmuje decyzje. Kluczowe jest gdzie szuka informacji o produkcie oraz w jaki sposób finalizuje transakcję.