Owoce dla pracowników i nie tylko, czyli noworoczne postanowienia firm
Koniec starego i początek nowego roku to dla wielu osób czas podsumowań i postanowień.
Podobne działania w tym czasie podejmują również firmy.
Koniec starego i początek nowego roku to dla wielu osób czas podsumowań i postanowień.
Podobne działania w tym czasie podejmują również firmy.
Http://www.blip.pl to dawniej popularny mikroblog, umożliwiający łatwą wymianę informacji pomiędzy użytkownikami. Serwis przekonywał do siebie łatwością obsługi i przejrzystym interfejsem, a wiele osób do dziś darzy go sentymentem.
Życie to kombinacja magii i makaronu – powiedział kiedyś Federico Fellini. Nastrój włoskiego życia, o którym mówił włoski reżyser, można było odczuć podczas warsztatów poświęconych wyłącznie makaronowym fantazjom Akademii Smaku Bosch.
Nagrodę w prestiżowej kategorii „Kampania” oraz wyróżnienie w podkategorii „Kampania Zintegrowana Digital” w konkursie Kreatura 2016 zdobył projekt „Akademia Smaku Bosch”. Pomysłodawcą oraz głównym realizatorem Akademii jest angencja INSIGNIA, która od lat współpracuje z firmą BSH.
Moda na gotowanie w Polsce nadal trwa, a internet wciąż jest jednym z głównych źródeł szukania nowych inspiracji i przepisów kulinarnych. Blogerzy, vlogerzy i marki do promocji swoich pomysłów kulinarnych świetnie wykorzystują media społecznościowe. NapoleonCat postanowił sprawdzić, które profile na Facebooku i Instagramie, które cieszą się największą popularnością.
Firma Feedink.com, dostarczająca technologiczne rozwiązanie (SaaS), które pozwalają na tworzenie i zarządzanie wysokiej jakości plikami produktowymi, zdobyła nagrodę za I miejsce w kategorii „Debiut Roku – aplikacja SaaS” w konkursie Ekomersy 2016, który wyróżnia usługi i produkty wspierające handel w internecie.
Co tydzień media społecznościowe ogłaszają nowe aktualizacje. Tym razem Twitter zablokuje obraźliwe treści i wprowadzi QR kody. Z kolei Facebook wprowadzi analityczne narzędzie dla botów oraz publiczne pokoje na Messengerze. NapoleonCat postanowił przyjrzeć się bliżej zapowiedzianym zmianom.
W listopadzie do portfolio Royal Ad, sieci reklamowej dla segmentu premium, dołączyły dwa nowe serwisy – plfoto.com oraz onephoto.net.
W październiku br. liczba fanów na oficjalnym fanpage’u Lidl Polska przekroczyła milion. Tym samym firma pozostaje numerem 1 na Facebooku w kategorii supermarketów.
Messenger wprowadził nową aktualizację, dzięki której po kliknięciu w reklamę na Facebooku użytkownik jest kierowany do komunikatora. Facebook z kolei testuje wygląd stron biznesowych oraz rozwiązania rekrutacyjne. Czy Instagram szykuje się do wprowadzenia linków? Eksperci NapoleonCat analizują zmiany.
Nutrilite, marka Amway, rozpoczęła szeroko zakrojoną promocję nowego produktu – Phyto2GO, napoju wspomagającego układ odpornościowy.
14 listopada b.r. Koalicji na Rzecz Walki z Cukrzycą rusza z kampanią społeczną – „Znajdź swojego mistrza”. Projekt edukacyjny z udziałem aktora Michała Milowicza i prof. dr hab. n. med. Leszka Czupryniaka poświęcony jest tematyce skutecznej prewencji powikłań cukrzycy.
Agencja VML została liderem w raporcie „The Forrester Wave™: Lead Agencies, Q4 2016”. VML, globalna agencja marketingowa mająca 28 oddziałów na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie.
Ruszyła internetowa kampania mBanku – #SłowaMająMoc. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na moc słów, które piszemy w Internecie i zachęcenie zadowolonych z jakości obsługi klientów banku do podzielenia się pozytywnymi wrażeniami w mediach społecznościowych przy użyciu hashtagu #SłowaMająMoc.
Wyprzedaże w Black Friday kojarzą się głównie z tłumami w sklepach stacjonarnych. Jednak od kilku lat w te dni prawdziwe oblężenie przeżywają sklepy internetowe. Oto dziesięć wskazówek, jak przygotowywać zaplecze techniczne i marketingowe e-sklepu, by weekend największych wyprzedaży w roku zakończył się sukcesem.