X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Blip.pl powraca – w zupełnie nowej odsłonie

Http://www.blip.pl to dawniej popularny mikroblog, umożliwiający łatwą wymianę informacji pomiędzy użytkownikami. Serwis przekonywał do siebie łatwością obsługi i przejrzystym interfejsem, a wiele osób do dziś darzy go sentymentem.

Akademia Smaku Bosch nagrodzona w konkursie Kreatura 2016

Nagrodę w prestiżowej kategorii „Kampania” oraz wyróżnienie w podkategorii „Kampania Zintegrowana Digital” w konkursie Kreatura 2016 zdobył projekt „Akademia Smaku Bosch”. Pomysłodawcą oraz głównym realizatorem Akademii jest angencja INSIGNIA, która od lat współpracuje z firmą BSH.

Inspiracje kulinarne w mediach społecznościowych

Moda na gotowanie w Polsce nadal trwa, a internet wciąż jest jednym z głównych źródeł szukania nowych inspiracji i przepisów kulinarnych. Blogerzy, vlogerzy i marki do promocji swoich pomysłów kulinarnych świetnie wykorzystują media społecznościowe. NapoleonCat postanowił sprawdzić, które profile na Facebooku i Instagramie, które cieszą się największą popularnością.

Feedink.com z nagrodą w konkursie Ekomersy 2016

Firma Feedink.com, dostarczająca technologiczne rozwiązanie (SaaS), które pozwalają na tworzenie i zarządzanie wysokiej jakości plikami produktowymi, zdobyła nagrodę za I miejsce w kategorii „Debiut Roku – aplikacja SaaS” w konkursie Ekomersy 2016, który wyróżnia usługi i produkty wspierające handel w internecie.

#SM update – nowości na Facebooku i Twitterze

Co tydzień media społecznościowe ogłaszają nowe aktualizacje. Tym razem Twitter zablokuje obraźliwe treści i wprowadzi QR kody. Z kolei Facebook wprowadzi analityczne narzędzie dla botów oraz publiczne pokoje na Messengerze. NapoleonCat postanowił przyjrzeć się bliżej zapowiedzianym zmianom.

Milionowa społeczność Lidla

W październiku br. liczba fanów na oficjalnym fanpage’u Lidl Polska przekroczyła milion. Tym samym firma pozostaje numerem 1 na Facebooku w kategorii supermarketów.

#SMupdate – reklama w Messengerze i rekrutacja przez Facebooka

Messenger wprowadził nową aktualizację, dzięki której po kliknięciu w reklamę na Facebooku użytkownik jest kierowany do komunikatora. Facebook z kolei testuje wygląd stron biznesowych oraz rozwiązania rekrutacyjne. Czy Instagram szykuje się do wprowadzenia linków? Eksperci NapoleonCat analizują zmiany.

Znajdź swojego mistrza

14 listopada b.r. Koalicji na Rzecz Walki z Cukrzycą rusza z kampanią społeczną – „Znajdź swojego mistrza”. Projekt edukacyjny z udziałem aktora Michała Milowicza i prof. dr hab. n. med. Leszka Czupryniaka poświęcony jest tematyce skutecznej prewencji powikłań cukrzycy.

#SłowaMająMoc w nowej kampanii mBanku

Ruszyła internetowa kampania mBanku – #SłowaMająMoc. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na moc słów, które piszemy w Internecie i zachęcenie zadowolonych z jakości obsługi klientów banku do podzielenia się pozytywnymi wrażeniami w mediach społecznościowych przy użyciu hashtagu #SłowaMająMoc.