X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

„Kobieta w Biznesie” podbija Warszawę

Kolejna odsłona projektu „Kobieta w Biznesie” odbędzie się w Warszawie. Już 23 lutego uczestnicy spotkają się w Digital Knowledge Village, aby porozmawiać o rozwoju zawodowym oraz nowych trendach w marketingu z najlepszymi specjalistami w tej branży.

Pakiet Orange LOVE jak domowe SPA dla elektronicznych sprzętów

Jak dbać o sprzęty elektroniczne? Wykorzystując pakiet usług doskonałej jakości: Orange LOVE. W najnowszej kampanii Orange zaleca domowe SPA nie tylko telewizorom, laptopom czy telefonom, ale również ich użytkownikom, którzy od teraz mogą cieszyć się najnowocześniejszymi usługami mobilnymi i domowymi dostępnymi na rynku. Za koncepcję kreatywną kampanii digitalowej odpowiada agencja VML Poland.

Walentynki – jak rozkochać odbiorców newslettera?

W tym roku kampanie e-mail marketingowe związane z Walentynkami można zaobserwować od początku stycznia. Po bardzo mocnym i pracowitym okresie świątecznym, Sylwestrze oraz Nowym Roku, marketerzy wykorzystują do sprzedaży każdą okazję, którą jest niewątpliwie święto zakochanych.

Vivitek X OSOM STUDIO – ISE 2017

Efektywne spotkanie biznesowe to takie, w którym wszyscy zebrani w sali konferencyjnej mogą czynnie brać udział w wymianie danych i informacji. Gwarancją produktywności spotkań jest więc pełna integracja sprzętu działającego na różnych systemach. Takie możliwości współpracy multimedialnej stwarzają właśnie urządzenia Vivitek z serii NovoConnect.

Najbardziej lubiane marki bieliźniane na Facebooku i Instagramie

Walentynki nie mogą pozostać niezauważone, chociażby ze względu na liczne akcje promocyjne i działania marketingowe marek, które od lat uwzględniają to święto w swoich strategiach komunikacyjnych. Szczególnie aktywna w okresie walentynkowym jest branża bieliźniana. NapoleonCat postanowił sprawdzić, które marki zdobyły serca użytkowników Facebooka i Instagrama oraz jakie akcje prowadzą w tych kanałach społecznościowych.

Pierwszy raport o polskiej reklamie DOOH

Firma MyLED udostępniła raport, w którym przedstawia wyniki pierwszego w Polsce badania rynku reklamy DOOH, przeprowadzonego na grupie blisko 300 ekspertów z branży marketingowej. To pierwszy tego typu projekt w Polsce podsumowujący rynek i eksperckie podejście do reklamy digital OOH.

PomóżPamiętać.pl przeciwko „polskim obozom śmierci”

Polscy internauci, zaangażowani w walkę z nieprawdziwym określeniem „polskie obozy śmierci”, zyskali kolejne narzędzie wsparcia. Właśnie ruszyła strona PomóżPamiętać.pl
(www.pomozpamietac.pl), której celem jest monitoring sieci i wychwytywanie błędnego sformułowania z kilkunastu języków.