Autor: PR Calling, 17/02/2017
Dobiegła końca pierwsza kampania crowdfundingowa na FindFunds.pl. Scabrosus, wrocławska spółka zajmująca się przerabianiem odpadów organicznych na błonnik, pozyskała na rozwój ok. 200.000 zł od inwestorów indywidualnych.
Autor: KnowledgeHub, 16/02/2017
Sieć reklamy Adexon opublikowała mapę rynku reklamy internetowej – zestawienie reklamodawców i wydawców zajmujących się działalnością promocyjną w internecie.
Autor: ContentHouse, 16/02/2017
Kolejna odsłona projektu „Kobieta w Biznesie” odbędzie się w Warszawie. Już 23 lutego uczestnicy spotkają się w Digital Knowledge Village, aby porozmawiać o rozwoju zawodowym oraz nowych trendach w marketingu z najlepszymi specjalistami w tej branży.
Autor: VMLY&R, 14/02/2017
Jak dbać o sprzęty elektroniczne? Wykorzystując pakiet usług doskonałej jakości: Orange LOVE. W najnowszej kampanii Orange zaleca domowe SPA nie tylko telewizorom, laptopom czy telefonom, ale również ich użytkownikom, którzy od teraz mogą cieszyć się najnowocześniejszymi usługami mobilnymi i domowymi dostępnymi na rynku. Za koncepcję kreatywną kampanii digitalowej odpowiada agencja VML Poland.
Autor: KnowledgeHub, 14/02/2017
Czego Polacy chcą się dowiedzieć przy okazji Święta Zakochanych? Eksperci Senuto przygotowali zestawienie top 10 wyszukiwań związanych z tym świętem.
Autor: KnowledgeHub, 14/02/2017
W tym roku kampanie e-mail marketingowe związane z Walentynkami można zaobserwować od początku stycznia. Po bardzo mocnym i pracowitym okresie świątecznym, Sylwestrze oraz Nowym Roku, marketerzy wykorzystują do sprzedaży każdą okazję, którą jest niewątpliwie święto zakochanych.
Autor: Osom Studio - Agencja Interaktywna, 11/02/2017
Efektywne spotkanie biznesowe to takie, w którym wszyscy zebrani w sali konferencyjnej mogą czynnie brać udział w wymianie danych i informacji. Gwarancją produktywności spotkań jest więc pełna integracja sprzętu działającego na różnych systemach. Takie możliwości współpracy multimedialnej stwarzają właśnie urządzenia Vivitek z serii NovoConnect.
Autor: KnowledgeHub, 10/02/2017
Walentynki nie mogą pozostać niezauważone, chociażby ze względu na liczne akcje promocyjne i działania marketingowe marek, które od lat uwzględniają to święto w swoich strategiach komunikacyjnych. Szczególnie aktywna w okresie walentynkowym jest branża bieliźniana. NapoleonCat postanowił sprawdzić, które marki zdobyły serca użytkowników Facebooka i Instagrama oraz jakie akcje prowadzą w tych kanałach społecznościowych.
Autor: KnowledgeHub, 10/02/2017
Firma MyLED udostępniła raport, w którym przedstawia wyniki pierwszego w Polsce badania rynku reklamy DOOH, przeprowadzonego na grupie blisko 300 ekspertów z branży marketingowej. To pierwszy tego typu projekt w Polsce podsumowujący rynek i eksperckie podejście do reklamy digital OOH.
Autor: KnowledgeHub, 08/02/2017
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozbudowuje dział Traffic i Obsługi Klienta oraz stawia na jeszcze większą aktywność wśród zagranicznych wydawców.
Autor: Kalicińscy.com, 01/02/2017
Do zespołu Kalicińscy.com dołączył nowy Dyrektor Kreatywny. Jacek Praszałek posia-da kilkunastoletnie doświadczenie w branży. Nowe wzmocnienie związane jest z posze-rzeniem oferty agencji i rozwojem portfolio jej klientów.
Autor: PR Calling, 01/02/2017
Z początkiem 2017 roku Positionly, startup oferujący narzędzia do monitorowania SEO i wsparcia analizy UX, połączył siły z Monitori – platformą do monitoringu social media oraz internetu. Pod szyldem Unamo, obie firmy oferować będą pierwszy tego typu zestaw narzędzi do prowadzenia działań e-marketingowych.
Autor: INSIGNIA, 31/01/2017
Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” uruchomiła nową stronę internetową, którą zaprojektowała oraz wykonała agencja INSIGNIA.
Autor: KnowledgeHub, 31/01/2017
Polscy internauci, zaangażowani w walkę z nieprawdziwym określeniem „polskie obozy śmierci”, zyskali kolejne narzędzie wsparcia. Właśnie ruszyła strona PomóżPamiętać.pl
(www.pomozpamietac.pl), której celem jest monitoring sieci i wychwytywanie błędnego sformułowania z kilkunastu języków.
Autor: VMLY&R, 31/01/2017
Wraz z końcem 2016 roku agencja VML Poland rozpoczęła stałą współpracę z firmą Samsung Electronics Polska. Jej zakres obejmuje promocję wybranych kategorii produktowych oraz marki Samsung w obszarze social media.