Kim jest polski e-czytelnik? Zobacz wyniki pierwszego ogólnopolskiego “Czytnikoliczenia”
Polski rynek e-booków cały czas jest w fazie dynamicznego rozwoju, bardzo możliwe, że w ciągu najbliższych miesięcy profil e-czytelnika bardzo się zmieni.
Polski rynek e-booków cały czas jest w fazie dynamicznego rozwoju, bardzo możliwe, że w ciągu najbliższych miesięcy profil e-czytelnika bardzo się zmieni.
Facebook to doskonałe źródło do pozyskiwania danych osobowych, a także – poprzez wykorzystanie ludzkiej naiwności – sposób na nieuczciwy zarobek. Nie dajmy się jednak zwieźć pozorom. Liczba zagrożeń na Facebooku stale wzrasta, warto znać te najpopularniejsze.
Merytoryka na najwyższym poziomie, polscy i zagraniczni eksperci branży internetowej, a przy tym niezapomniane emocje. W czasie poprzednich edycji poprzeczkę zawieszono bardzo wysoko, tym razem uczestnicy również się nie zawiodą – kolejna edycja prestiżowej konferencji InternetBeta startuje już we wrześniu!
Media tradycyjne coraz chętniej i częściej sięgają po informacje zamieszczone w mediach społecznościowych. W przeciągu dwóch lat odnotowano trzykrotny wzrost liczby cytowań. Prym wiedzie Twitter (47%), który najbliżej związany jest z polityką. Tuż za nim uplasował się Facebook (46%), którego upodobali sobie celebryci i sportowcy.
Nie marki, nie media, a… ludzie. To oni dominują na polskim Twitterze. W lipcu na pierwszy plan wysunęli się Radosław Sikorski i Marcin Gortat.
Z otrzymanymi na Facebook Messengerze linkami niewiele możemy zrobić bez odwiedzenia stron, do których prowadzą. Tymczasem Pinterest ułatwił znacząco tę komunikację. Na nadesłane nam wiadomości z pinem lub tablicą możemy odpowiedzieć lub błyskawicznie je udostępnić.
Popularny polski komik udający Spidermana, jeden z hip-hopowców, a także często wyszydzany komentator sportowy – to bohaterowie najchętniej oglądanych filmików lipca. Z kolei w kategorii “Prasa” po raz kolejny kontrowersyjnym materiałem zaistniał Jerzy Urban.
Lipiec to bezapelacyjnie miesiąc wakacji, co było widoczne również w tematach dyskusji na Facebooku. Niemniej dla kilku profili miniony miesiąc nie był leniwy, a wręcz przeciwnie – w tym czasie znacząco swój stan posiadania zwiększyły m.in. strony SA Wardęgi oraz Cleo. Postami użytkowników obrodziło na polskim fan page marki Nivea. Z kolei wielką przysługę Górnikowi Zabrze wyświadczył piłkarz Reprezentacji Niemiec.
Blogerzy to coraz częściej istotni partnerzy biznesowi dla niektórych marek. Ci najpopularniejsi i przez to najbardziej opiniotwórczy stanowią łakomy kąsek dla marketingowców, liczących na to, że dzięki takiej współpracy zwiększą sprzedaż danego produktu czy usługi. Potencjał blogosfery dostrzegają nawet przedsiębiorcy działający w branży erotycznej – w Wielkiej Brytanii jedna z blogerek zarabia na testowaniu wibratorów i innych gadżetów erotycznych.
Możliwości, jakie niosą ze sobą media społecznościowe zdają się nie mieć końca. Potwierdza to niecodzienna historia pewnego mężczyzny z Irlandii. Dzięki spontanicznej kampanii na Twitterze odnalazł kobietę, w której zakochał się podczas podróży samolotem.
Ogromna popularność Facebooka sprawia, że serwis Marka Zuckerberga wypada najlepiej spośród wszystkich serwisów społecznościowych również pod względem ruchu generowanego na stronach internetowych. Co więcej, w minionym kwartale Facebook jeszcze powiększył swoją przewagę nad resztą stawki.
Jak stać się przedmiotem zainteresowania w gąszczu informacji? Jak sprawić, żeby relacja z klientem rozpoczęła się z jego inicjatywy? Zapraszamy na spotkanie, na którym będzie można się przekonać dlaczego Inbound Marketing to marketing przyszłości.
Jeszcze kilka miesięcy temu wszyscy jedli banany w ramach akcji Neymara “Wszyscy jesteśmy małpami”, a teraz internauci szaleją na punkcie jabłek. Na złość Putinowi “wolne jabłka” je już cały świat.
Bolt to nowa aplikacja stworzona przez zespół Instagrama, służąca do błyskawicznej wymiany wiadomości, które kasowane są po odczytaniu, dokładnie tak jak w przypadku Snapchata. To już kolejna próba zawalczenia o ten sektor klientów po chłodno przyjętym Slignshocie stworzonym przez programistów Facebooka.
Naukowcy alarmują, że bez pszczół nasz świat przestałby prawidłowo funkcjonować. Dlatego na całym świecie świadomość dbania o ich dobro wzrasta, a w akcje edukacyjne i proekologiczne angażują się instytucje publiczne, światowe korporacje oraz znane osobistości. Jednym z popularniejszych działań proekologicznych na rzecz pszczół – również w Polsce, jest tworzenie miejskich pasiek składających się z kilku lub kilkunastu uli. Inicjatywy tego typu są bardzo słuszne, lecz nie mogą rozwiązać całości problemu.