Autor: CluePR, 06/11/2020
Program WINIARY „Gotuj Się Na Zmiany” to kampania edukacyjna dla dzieci i młodzieży, która ma na celu poprawienie nawyków żywieniowych uczniów szkół podstawowych w wieku 12-15 lat. Organizacją i promocją programu zajmują się: NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.
Autor: VMLY&R, 21/10/2020
Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów – Mastercard, BNP Paribas i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zostanie zaprezentowany podczas jesiennej edycji LIONS Live.
Autor: VMLY&R, 21/10/2020
Tradycyjnie pojmowana rola marketera to dziś zdecydowanie za mało, aby realnie wpływać na rozwój biznesu. Dlatego Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR utworzyło MBS by Effie – przestrzeń kształcenia współczesnych marketerów – ludzi ambitnych wiedzących jak przynosić efekty w biznesie i być liderem zmian w organizacji.
Autor: ContentHouse, 06/10/2020
Nagroda Specjalna redakcji Media&Marketing Polska dla ContentHouse została przyznana za niezmiennie znakomite wyniki satysfakcji klientów.
Autor: VMLY&R, 29/09/2020
adidas postanowił zwrócić uwagę na problem nadprodukcji i szkodliwości plastiku w ramach premiery nowej kolekcji adidas Clean Classics. Wydarzeniu towarzyszy wyjątkowa aktywacja i kampania digital trwająca do 30 września, za strategią i kreacją której stoi agencja VMLY&R.
Autor: VMLY&R, 11/09/2020
W drugim półroczu tego roku do grona senior strategy plannerów agencji VMLY&R dołączają Anna Klamecka, Paula Sołtysiak oraz Mateusz Cukierski. Na nowo objętych stanowiskach będą odpowiedzialni za pozycjonowanie marek, planowanie strategii komunikacji i prowadzenie projektów dla kluczowych klientów agencji, warsztaty strategiczne oraz prace przy projektach przetargowych.
Autor: VMLY&R, 08/09/2020
Tytuł Agencji Roku redakcja "Media Marketing Polska" przyznała VMLY&R Poland. To ukoronowanie jej bardzo ciężkiej pracy, wspaniałego zaplecza kreatywnego, roztropnego zarządzania i profesjonalizmu wśród polskich agencji reklamowych.
Autor: CluePR, 24/08/2020
Spośród osób wybierających się na wakacje 70 proc. Polaków pozostanie w kraju. 63 proc. z nich zorganizuje wakacje na własną rękę. Jak zadbać w tym czasie o bezpieczeństwo? W wielu przypadkach wystarczy technologia, czyli smartfon, aplikacja i… inteligentny zamek.
Autor: VMLY&R, 19/08/2020
W obliczu nasilających się fałszerstw w mediach społecznościowych najważniejsze jest szybkie diagnozowanie problemu i odpowiednia reakcja. Specjaliści z VMLY&R oraz Brand Fibres opisują zjawisko oraz prezentują sposoby radzenia sobie z zagrożeniem na przykładach konkretnych marek.
Autor: ContentHouse, 11/08/2020
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
Autor: Klang! Media, 31/07/2020
Jak roboty optymalizują pracę w finansach?
Autor: ContentHouse, 21/07/2020
Agencja content marketingowa kontynuuje i rozszerza współpracę z czołowym producentem soczewek kontaktowych, firmą Bausch Health Poland.
Autor: CluePR, 20/07/2020
Finiata wprowadza w Polsce cyfrową i inteligentną usługę doradztwa finansowego. Wraz z wprowadzeniem tej nowej funkcji osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, freelancerzy i małe firmy otrzymają możliwość bezpłatnego przeglądu ich przepływów pieniężnych.
Autor: Media Group Dom Mediowy, 17/07/2020
Znamy wykonawcę tegorocznej kampanii „Mała książka – wielki człowiek” Instytutu Książki. Za akcję po raz trzeci odpowiadać będzie konsorcjum złożone z domu mediowego Media Group oraz agencji .bringMore advertising. Działania warte 2,6 miliona złotych rozpoczną się jesienią.
Autor: ContentHouse, 17/07/2020
Do zespołu agencji dołącza doświadczona accountka Diana Barczyk. Ma zadbać o rozwój działu Client Service oraz obsługę nowych klientów.