adidas wybrał VMLY&R Poland do regionalnej obsługi reklamowej
W ramach prowadzonego przetargu VMLY&R Poland została partnerem marki adidas. Od czerwca 2020 roku agencja zajmuje się kompleksową obsługą reklamową marki w regionie Europy Wschodniej.
W ramach prowadzonego przetargu VMLY&R Poland została partnerem marki adidas. Od czerwca 2020 roku agencja zajmuje się kompleksową obsługą reklamową marki w regionie Europy Wschodniej.
Patrycja Rusnak, dotychczas creative w VMLY&R Poland, awansowała na stanowisko senior creative. Do jej obowiązków należy obsługa kreatywna i rozwijanie marki Samsung.
W wyniku głosowania, podczas Obiegowego Walnego Zgromadzenia Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Dariusz Andrian, chief executive officer w VMLY&R, został wybrany na kolejną kadencję na prezesa zarządu Stowarzyszenia.
Podczas trwającego w dniach 22-26 czerwca festiwalu Cannes Lions Live – wirtualnej platformy wymiany wiedzy, inspiracji i doświadczeń – VMLY&R została wyróżniona tytułem "Network of the Decade" w raporcie "Lions Creativity Report of the Decade". Holdingiem dekady został WPP. Dodatkowo, pięć biur VMLY&R zostało wyróżnonych w zestawieniu top 10 regionalnych agencji dziesięciolecia.
Dariusz Andrian, chief executive officer oraz Paweł Loedl, chief strategy officer w VMLY&R Poland, zasiadają w jury 21. edycji Effie Awards – konkursu rozwiązań, które budują biznes.
Organizacja pracodawców prywatnych Business Centre Club po raz kolejny nagrodziła najbardziej innowacyjne firmy w kraju. Laureatem tegorocznego konkursu Medal Europejski została Akademia Marketingu, edukacyjny program wspierający działania marketerów w całej Polsce.
Rozpoczynamy kolejny miesiąc wypełniony spotkaniami edukacyjnymi z czołowymi ekspertami. Zapraszamy na bezpłatne webinary Akademii Marketingu dotyczące audytowania działań SEO, rozwoju e-sportu, lekcje dotyczącej otwierania sklepu internetowego, a także o hostingu i elastyczności marek w mediach społecznościowych.
Agencja rozpoczyna współpracę z nowym klientem. ContentHouse odpowiedzialny jest za przygotowanie i realizację strategii content marketingowej dla polskiej platformy dostaw posiłków i zakupów – Lunching.pl.
Aldona Racławska objęła nowoutworzone stanowisko Digital and Communication Director w domu mediowym Media Group. Będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne dla kluczowych klientów w obszarze komunikacji cyfrowej, wsparcie oraz dalszy rozwój działu mediów cyfrowych.
Marka Lubella, należąca do koncernu Maspex, wraz z agencją VMLY&R zachęca do pozostania w domach, jednocześnie ciesząc się smakiem wspólnego gotowania. W projekcie biorą udział najpopularniejsi polscy influencerzy. Za pomocą Instagrama od początku maja zachęcają Polaków do poznawania nowych przepisów oraz wspólnego gotowania w czasie kwarantanny, nie tracąc przy tym największej wartości posiłków – wspólnego celebrowania kulinarnych momentów.
Branża FinTech, czyli technologie finansowe z każdym rokiem rośnie w siłę. Światowy sektor fintech wart jest już ponad 187 miliardów dolarów, a wartość całego rynku finansowego na świecie w 2022 roku szacuje się na ponad 26,5 bilionów dolarów. Ważnym czynnikiem rozwoju branży jest jej integracja i wspólne inicjatywy na przykład banków i startupów na rzecz promocji technologii finansowych. Nie bez znaczenia pozostają działania PR i marketingowe.
Mimo globalnej pandemii i utrudnień w łańcuchach dostaw, międzynarodowe przesyłki wysyłane z DHL Express wciąż trafiają do przedsiębiorców, szpitali i konsumentów na terenie 220 krajów i terytoriów. Pomagają im w tym między innymi technologie, które optymalizują procesy sortowania czy doręczania.
Maj w polskim Internecie upływa pod hasłem #Hot16Challenge2. Do akcji dołączają marki, a wśród nich trzy z portfolio agencji VMLY&R.
Agencja ContentHouse rozwija dział PR & Content Marketing i planuje poszerzenie swoich kompetencji w zakresie wyspecjalizowanego content marketingu, m.in. dla branży medycznej i przemysłowej. Za te działania odpowiadać będzie Michał Grzebyk, który awansował w strukturze, zajmując stanowisko Head of PR & Content Marketing.
Sytuacja związana z koronawirusem zmusiła większość firm do przejścia na zdalny tryb pracy. Dotyczy to również badań z użytkownikami. Choć badacze cenią sobie bezpośredni kontakt z respondentami, nietypowe warunki sprawiły, że aplikacje do badań na odległość stały się kluczowym narzędziem.