Sprzedaż i usługi oparte na internecie, cyfryzacja własnej administracji i aktywność marketingowa w sieci, stają się niezbędne do pozostania na rynku w erze postkoronawirusowej. W odpowiedzi na gwałtowne potrzeby zmian w funkcjonowaniu firm, Business Centre Club, we współpracy z ContentHouse, rozpoczyna cykl bezpłatnych webinarów edukacyjnych „Cyfrowa Firma”.
Dlaczego ludzie wolą historię zamiast konkretnego produktu? Co to znaczy, że Twój content marketing jest o Twoich klientach, a nie o Tobie? Jak mierzyć, jak personalizować, jak pisać i wreszcie – jak to sprzedać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zdradza w swoim literackim debiucie Grzegorz Miłkowski, autor poradnika „Niech Cię widzą w sieci”.
• McKinsey Global Survey podaje, że wszystkie branże wdrażają lub planują wdrożyć technologie automatyzacji.
• W 57 proc. organizacji automatyzacja procesów jest rozpoczęta w przynajmniej jednej jednostce biznesowej lub obszarze działalności .
• Automatyzacja może zwiększyć tempo globalnego wzrostu produktywności na poziomie od 0,8 do nawet 1,4 proc.
Drugi rok z rzędu sieć VMLY&R została określona mianem "Agency to Watch" w rankingu Agency A-List, ogłaszanym co roku przez magazyn „Ad Age”.
Pełne dobrej energii, miliona pomysłów na siebie, wszystkich małych pasji i wielkich radości. Takie właśnie są nasze mieszkania i domy. W najnowszej kampanii IKEA zachęca do pozostania w domu dzieląc się pomysłami, by stało się to trochę łatwiejsze. Nasz dom kochamy zawsze – #niechzyjedom.
Dawid Szczepaniak, executive creative director i partner w VMLY&R Poland, został szefem grupy jurorskiej Communication największego konkursu kreatywności w Polsce – KTR.
Covid Challenge – pod taką nazwą organizowana jest akcja skierowana do polskich inżynierów, innowacyjnych firm i studentów, której współorganizatorami są Planet Partners oraz Centrum Informacji Kryzysowej CBK PAN. Jej głównym celem jest stworzenie prostych, możliwych do szybkiego stworzenia narzędzi i metod działania dla szpitali i placówek medycznych.
Insignia rozpoczyna współpracę z marką Cukier Królewski. Agencja odpowiedzialna będzie w 2020 roku za całościową strategię komunikacji w zakresie digital marketingu.
Zaletą kreowania reklam skierowanych do pokolenia Z i Millenialsów jest fakt, iż większość osób zaliczanych do tej grupy populacji dorastało wraz z rozwojem cyfrowych mediów. Jednak pokolenie Millenialsów ma również bardzo częsty kontakt z reklamą, co może budzić w nim poczucie, iż już wcześniej natknęli się na podobną formę przekazu. Z tego powodu grupa ta wymaga nieszablonowego podejścia do reklamy, które wzbudzi u nich ciekawość.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce ruszyło z nową kampanią, w której zachęca do przekazywania 1% podatku na rzecz opuszczonych i osieroconych dzieci. Seria reportażowych spotów opisuje historie dorosłych podopiecznych Stowarzyszenia, którzy opowiadają o swojej drodze do dorosłości i o roli, jaką w ich życiu odegrała otrzymana w Wioskach SOS opieka, miłość i poczucie bezpieczeństwa. Kampanię uzupełnia wyjątkowa sesja portretowa autorstwa Zuzy Krajewskiej.
• W Europie tylko ok. 5 proc. producentów z sukcesem wdraża cyfrowe rozwiązania.
• W Azji i Pacyfiku aż 19 proc.
• Europa potrzebuje silnej i proaktywnej polityki gospodarczej.
• Transformacja cyfrowa może być szybsza.
• O przyszłości europejskiego przemysłu i energetyki dyskutowali eksperci z całej Europy podczas 12. Forum Gospodarczego Time w Warszawie.
Portal FastCompany.com przygotował zestawienie 10-ciu liderów w branży reklamowej, opierając się na innowacyjności ich ostatnich działań. Wśród wyróżnionych znalazła się sieć VMLY&R. Jako uzasadnienie decyzji portal wymienia kampanię „Ostatni Twój Weekend” realizowaną przez polski oddział agencji oraz projekt realizowany dla Google i sieci Domino’s przez nowojorskie biuro VMLY&R.
• W 2020 roku wartość polskiego rynku handlu online ma wzrosnąć o 16,1 procent, osiągając kwotę ok. 43,5 mld PLN .
Dawid Szczepaniak, executive creative director w VMLY&R Poland, zawalczy o tytuł AD WO/MAN Roku w kategorii Agencje reklamowe. Wśród nominowanych w plebiscycie magazynu "Press" znalazły się największe nazwiska z polskiej branży reklamowej.