X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

2020 decydującym rokiem dla automatyzacji

• McKinsey Global Survey podaje, że wszystkie branże wdrażają lub planują wdrożyć technologie automatyzacji.
• W 57 proc. organizacji automatyzacja procesów jest rozpoczęta w przynajmniej jednej jednostce biznesowej lub obszarze działalności .
• Automatyzacja może zwiększyć tempo globalnego wzrostu produktywności na poziomie od 0,8 do nawet 1,4 proc.

Z IKEA odkryj dobrą stronę bycia w domu

Pełne dobrej energii, miliona pomysłów na siebie, wszystkich małych pasji i wielkich radości. Takie właśnie są nasze mieszkania i domy. W najnowszej kampanii IKEA zachęca do pozostania w domu dzieląc się pomysłami, by stało się to trochę łatwiejsze. Nasz dom kochamy zawsze – #niechzyjedom.

Planet Partners z akcją inżynierskiej pomocy dla służby zdrowia

Covid Challenge – pod taką nazwą organizowana jest akcja skierowana do polskich inżynierów, innowacyjnych firm i studentów, której współorganizatorami są Planet Partners oraz Centrum Informacji Kryzysowej CBK PAN. Jej głównym celem jest stworzenie prostych, możliwych do szybkiego stworzenia narzędzi i metod działania dla szpitali i placówek medycznych.

Reklama DOOH i jej wpływ na pokolenie Millenialsów

Zaletą kreowania reklam skierowanych do pokolenia Z i Millenialsów jest fakt, iż większość osób zaliczanych do tej grupy populacji dorastało wraz z rozwojem cyfrowych mediów. Jednak pokolenie Millenialsów ma również bardzo częsty kontakt z reklamą, co może budzić w nim poczucie, iż już wcześniej natknęli się na podobną formę przekazu. Z tego powodu grupa ta wymaga nieszablonowego podejścia do reklamy, które wzbudzi u nich ciekawość.

„Droga do dorosłości” – historie podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce ruszyło z nową kampanią, w której zachęca do przekazywania 1% podatku na rzecz opuszczonych i osieroconych dzieci. Seria reportażowych spotów opisuje historie dorosłych podopiecznych Stowarzyszenia, którzy opowiadają o swojej drodze do dorosłości i o roli, jaką w ich życiu odegrała otrzymana w Wioskach SOS opieka, miłość i poczucie bezpieczeństwa. Kampanię uzupełnia wyjątkowa sesja portretowa autorstwa Zuzy Krajewskiej.

Jak przyspieszyć transformację cyfrową w Europie?

• W Europie tylko ok. 5 proc. producentów z sukcesem wdraża cyfrowe rozwiązania.
• W Azji i Pacyfiku aż 19 proc.
• Europa potrzebuje silnej i proaktywnej polityki gospodarczej.
• Transformacja cyfrowa może być szybsza.
• O przyszłości europejskiego przemysłu i energetyki dyskutowali eksperci z całej Europy podczas 12. Forum Gospodarczego Time w Warszawie.

Sieć VMLY&R w gronie 10-ciu najbardziej innowacyjnych firm reklamowych na świecie w 2020 roku

Portal FastCompany.com przygotował zestawienie 10-ciu liderów w branży reklamowej, opierając się na innowacyjności ich ostatnich działań. Wśród wyróżnionych znalazła się sieć VMLY&R. Jako uzasadnienie decyzji portal wymienia kampanię „Ostatni Twój Weekend” realizowaną przez polski oddział agencji oraz projekt realizowany dla Google i sieci Domino’s przez nowojorskie biuro VMLY&R.

Dawid Szczepaniak nominowany w konkursie AD WO/MAN Roku

Dawid Szczepaniak, executive creative director w VMLY&R Poland, zawalczy o tytuł AD WO/MAN Roku w kategorii Agencje reklamowe. Wśród nominowanych w plebiscycie magazynu "Press" znalazły się największe nazwiska z polskiej branży reklamowej.