X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Mały Głód zaczepia graczy w Fortnite

Mały Głód, wkracza do świata gamingu. W najnowszej kampanii w charakterystyczny i podstępny dla siebie sposób próbuje wzbudzić ssanie w brzuchach graczy Fortnite relacjonujących swoje potyczki za pośrednictwem Twitch.tv. Na potrzeby projektu agencja VMLY&R stworzyła pierwszy format reklamowy, który – bazując na sztucznej inteligencji – analizuje rozgrywkę i uruchamia reklamę dokładnie w momencie, gdy energia postaci spada.

Brand hero Danonino uczy dzieci odporności w świecie AR

Zimą dbanie o odporność staje się szczególnie istotne. Dlatego marka Danonino przygotowała kampanię, w której uwielbiany przez dzieci brand hero – dinozaur Dino – został przeniesiony do rzeczywistości rozszerzonej. W cyfrowym świecie AR (Augmented Reality) rzucając najmłodszym wyzwania uczy, jak dbać o własne zdrowie i budować dobre nawyki. Aktywację digitalową stworzoną na potrzeby rynków rumuńskiego i bułgarskiego przygotowała agencja VMLY&R.

Niewidzialna przemoc – SOS Wioski Dziecięce z nową kampanią społeczną

Prawie połowa polskich nastolatków doświadczyła agresji w Internecie, a 39% z nich nie powiedziało o tym nikomu. Dlaczego? Na to pytanie starają się odpowiedzieć eksperci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce i Państwowego Instytutu Badawczego NASK we wspólnej kampanii pod hasłem: „Przemoc w Internecie zostawia niewidzialne rany”.

VMLY&R Poland w rankingu agencji reklamowych "D&AD Annual 2020"

Organizatorzy D&AD – jednego z najbardziej prestiżowych konkursów kreatywnych na świecie – opublikowali "D&AD Annual 2020". Coroczny raport prezentuje największe osiągnięcia kreacji reklamowej. W rankingu agencji reklamowych wśród 194 podmiotów na 57 pozycji uplasowała się agencja VMLY&R Poland.

ContentHouse rozszerza współpracę z HarperCollins

ContentHouse kontynuuje i rozszerza współpracę z drugim największym wydawcą książek na świecie – HarperCollins Publishers. Dla polskiego oddziału marki agencja przygotowała serwis contentowy dedykowany rodzicom, nauczycielom oraz pracownikom bibliotek.

Kampania Corega na shortliście Effie Awards Europe 2020

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Europe w kategorii Best of Europe – FMCG znalazła się kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK. To jedyny projekt z Polski nominowany w tej edycji konkursu.