Autor: VMLY&R, 17/02/2021
Zimą dbanie o odporność staje się szczególnie istotne. Dlatego marka Danonino przygotowała kampanię, w której uwielbiany przez dzieci brand hero – dinozaur Dino – został przeniesiony do rzeczywistości rozszerzonej. W cyfrowym świecie AR (Augmented Reality) rzucając najmłodszym wyzwania uczy, jak dbać o własne zdrowie i budować dobre nawyki. Aktywację digitalową stworzoną na potrzeby rynków rumuńskiego i bułgarskiego przygotowała agencja VMLY&R.
Autor: VMLY&R, 12/02/2021
Nietypowa wspólna odpowiedź obu marek na kolejny już lockdown – w obliczu ograniczeń Decathlon i IKEA razem zachęcają do aktywności fizycznej w domu.
Autor: Agencja interaktywna Bloomnet , 10/02/2021
WSJJ, jedna z największych w kraju szkół japońskiego, zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Autorem rebrandingu jest agencja interaktywna Bloomnet.
Autor: VMLY&R, 08/02/2021
„Movies taste better with Lay’s" to hasło regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 34 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji. To już czwarta odsłona tej platformy komunikacji.
Autor: VMLY&R, 22/01/2021
Prawie połowa polskich nastolatków doświadczyła agresji w Internecie, a 39% z nich nie powiedziało o tym nikomu. Dlaczego? Na to pytanie starają się odpowiedzieć eksperci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce i Państwowego Instytutu Badawczego NASK we wspólnej kampanii pod hasłem: „Przemoc w Internecie zostawia niewidzialne rany”.
Autor: VMLY&R, 05/01/2021
Wraz z początkiem 2021 roku VMLY&R Poland rozpoczyna stałą współpracę z Decathlon. Agencja wygrała przetarg na obsługę marki w zakresie kampanii taktycznych.
Autor: VMLY&R, 14/12/2020
Organizatorzy D&AD – jednego z najbardziej prestiżowych konkursów kreatywnych na świecie – opublikowali "D&AD Annual 2020". Coroczny raport prezentuje największe osiągnięcia kreacji reklamowej. W rankingu agencji reklamowych wśród 194 podmiotów na 57 pozycji uplasowała się agencja VMLY&R Poland.
Autor: ContentHouse, 10/12/2020
ContentHouse kontynuuje i rozszerza współpracę z drugim największym wydawcą książek na świecie – HarperCollins Publishers. Dla polskiego oddziału marki agencja przygotowała serwis contentowy dedykowany rodzicom, nauczycielom oraz pracownikom bibliotek.
Autor: more communications agency, 09/12/2020
Do zespołu specjalistów Grupy Open Mobi dołączyła Katarzyna Gołaszewska. Do jej obowiązków należy utrzymanie i budowanie relacji z wydawcami stron internetowych.
Autor: VMLY&R, 07/12/2020
W cyklu \"Wyśpij się z IKEA\" pracownicy i eksperci IKEA wraz z agencją podkreślają wagę dobrego snu oraz prezentują serię porad, dzięki którym klienci będą mogli doświadczyć mistrzowskiego spania, a co za tym idzie – osiągną upragnioną równowagę każdego dnia.
Autor: CluePR, 01/12/2020
Jeszcze w tym roku nastąpi wzrost przesyłek międzynarodowych o ponad 50 proc.
Autor: VMLY&R, 30/11/2020
W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Europe w kategorii Best of Europe – FMCG znalazła się kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK. To jedyny projekt z Polski nominowany w tej edycji konkursu.
Autor: e-point , 26/11/2020
W połowie października spółka e-point Polska podpisała z Centrum Projektów Polska Cyfrowa umowę o dofinansowanie projektu „Platforma Atrakcyjności Inwestycyjnej”.
Autor: more communications agency, 24/11/2020
Do zespołu Social Audience w Grupie Open Mobi dołączyły Agata Malinowska oraz Monika Hoja. Agata Malinowska odpowiada za realizację paidowych kampanii klienckich oraz współpracę z dostawcami social media. Monika Hoja zajmuje się kompleksową obsługą kanałów własnych Grupy.
Autor: VMLY&R, 10/11/2020
Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach creative group head koordynują pracę części zespołów kreatywnych VMLY&R.