Young Creatives Cannes 2020
Młodzi, zdolni i kreatywni z VMLY&R Poland tworzą aż 10 zespołów biorących udział w eliminacjach Young Creatives Cannes 2020.
Młodzi, zdolni i kreatywni z VMLY&R Poland tworzą aż 10 zespołów biorących udział w eliminacjach Young Creatives Cannes 2020.
Aleksandra Monczak, account director w VMLY&R, zarządza teraz nową grupę biznesową. Do jej obowiązków należy obecnie kierowanie pracą zespołu accountów oraz koordynowanie projektów dla klientów z branży technologicznej (Samsung i T-Mobile) oraz lidera rynku żywności dla niemowląt i dzieci – firmy Nutricia.
Współpraca partnerska pomiędzy dwiema spółkami Grupy WPP umożliwi zwiększenie obecności w Europie i skalowanie oferty dla międzynarodowych klientów.
Oto technologia, która dopiero wkracza na główną scenę, ale już za chwilę odegra na niej główną rolę. Staje się najmocniej dyskutowanym tematem w korporacyjnym świecie IT. To ona umożliwi rozwój najważniejszych trendów dekady, takich jak sieć 5G, Internet Rzeczy czy autonomiczne pojazdy. Zmieni praktycznie każdy sektor gospodarki, a do 2028 roku rynek związanej z nią infrastruktury będzie wart ponad 700 mld dolarów . Wszystkie światła na… edge computing.
ContentHouse rozpoczyna współpracę z czołowym wydawnictwem dla dzieci. Dla marki Egmont, wydawcy książek, komiksów i gier planszowych, agencja przygotuje serwis contentowy dedykowany rodzicom – Akademię Mądrego Dziecka.
Po ponad półtorarocznej przerwie do agencji VMLY&R wróciła Agnieszka Grzymkowska. Objęła nowo utworzone stanowisko WPP Danteam regional lead.
Wirtualny Ratownik Medyczny, to stworzony przez agencję ContentHouse chatbot, który udowadnia, że nie trzeba nosić peleryny, by zostać bohaterem i uratować ludzkie życie.
• Obchodzony 11 lutego Dzień Bezpiecznego Internetu promuje wiedzę na temat zagrożeń w sieci i uczy jak sobie z nimi radzić.
Jeden z najbardziej innowacyjnych start-up’ów w branży kosmicznej rozpoczyna działania content marketingowe
z ContentHouse. Agencja zadba o tworzenie treści edukacyjnych oraz generowanie ruchu w innowacyjnym narzędziu stworzonym do obserwacji Ziemi z satelitów kosmicznych.
Medium DOOH z każdym rokiem zyskuje na wartości. Cyfrowa reklama zewnętrzna rozwija się według prognoz i powinna utrzymać w nadchodzących latach tendencję wzrostową. Co sprawia, że reklamodawcy coraz chętniej decydują się na rozpoczęcie kampanii na cyfrowych ekranach OOH? Komu reklama DOOH zawdzięcza swój sukces?
Coalition for Better Ads (CfBA) to międzynarodowa inicjatywa szeregu firm, której jednym z celów jest standaryzacja formatów reklamowych dostępnych w internecie, w tym przede wszystkim wyeliminowanie tych reklam, które uważane są za natarczywe i irytujące z perspektywy konsumentów.
Natalia Borawska, associate creative director oraz Damian Kitowski, creative group head w VMLY&R, zostali jurorami 7 edycji Papaya Young Directors – jedynego konkursu w Europie dla młodych reżyserów umożliwiającego bezpośrednie wejście do zawodu w branży filmowej.
Dział social media Insignia poszerza się o kolejną specjalistkę. Do zespołu prowadzonego przez Annę Ortman dołączyła Katarzyna Mazur. W agencji zadba m.in. o obsługę i moderację kont Alior Banku.
Robert Antolak awansował na associate creative director w VMLY&R. Z kolei Damian Kitowski, Bartosz Grędysa, Mikołaj Stefański, Adam Caban i Bartek Rutkowski objęli stanowiska creative group head.
„Wkręć się w filmy z Lay’s\" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.