INSIGNIA z nowym Senior Copywriterem
Krzysztof Gońda dołączył do działu kreacji w Agencji INSIGNIA, zajmując stanowisko Senior Copywritera.
Krzysztof Gońda dołączył do działu kreacji w Agencji INSIGNIA, zajmując stanowisko Senior Copywritera.
Platforma WhitePress wprowadziła nowy moduł, który pozwala śledzić i analizować popularność poszczególnych artykułów i zaangażowania czytelników, które one wywołują. Jest to prawdopodobnie pierwsze tak rozbudowane narzędzie, oparte o autorską technologię WhitePress, dostępne na polskim rynku.
Piotr Kaczor rozpoczął współpracę z Agencją INSIGNIA, obejmując stanowisko IT Managera.
SaldeoSMART, dostępne dla biur rachunkowych oraz firm, połączyło się z produktem Saldeo, który będzie funkcjonował teraz pod nazwą Komunikacja z Klientem. W ramach platformy dostępne będą także pakiety Odczytywanie Dokumentów oraz Obieg Dokumentów.
ContentHouse rozpoczyna współpracę z firmą A-trybut, tworząc serwis niwelujący bariery zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Agencja INSIGNIA rozpoczęła współpracę z IBSS BIOMED i przeprowadzi kampanię w 2016 roku dla marki ORSALIT® plus smektyn.
Do 26 lutego trwa konkurs „Po lekcjach w sieci”, w którym można wygrać udział w zajęciach przygotowanych i prowadzonych przez Arlenę Witt, autorkę youtubowego kanału „Po Cudzemu”, w którym uczy, jak mówić po angielsku i się tego nie bać. Organizatorem konkursu jest VML Poland.
Tomasz Jakubiak, Katarzyna Glinka i Tomasz Lach (zajadam.pl) w ramach pierwszej odsłony Akademii Smaku Bosch rozłożyli pieczywo na czynniki pierwsze. Video warsztaty, praktyczne kulinarne porady, oryginalne przepisy, konkurs zakończony spotkaniem w Centrum Domowych Inspiracji i e-magazyn stanowią kompendium wiedzy na temat pieczywa w kuchni.
W lutym b.r. do zespołu Sataku dołączyła Joanna Urbaniak. Jako Agency Account Manager, będzie odpowiadała za obsługę domów mediowych, realizujących kampanie w sieci reklamy wideo/rich media.
Agencja Novem, rozszerza ofertę o działania związane z doradztwem i strategią komunikacji. 17 lutego 2016 roku Agencja objęła większościowy pakiet udziałów w spółce Brave Girls. Celem poszerzenia struktury Grupy Novem o spółkę Brave Girls jest zwiększenie skuteczności prowadzonych aktywności w Internecie.
PR-owcy i digital influencerzy dostrzegają korzyści wzajemnej współpracy, ale wciąż brakuje im jasno określonych reguł wspólnych działań. To jeden z wniosków wynikających z badania przeprowadzonego w ramach projektu Komu Komunikacja i zebranych w raporcie „PR-owcy i digital influencerzy – co sądzą o sobie nawzajem”.
Dziś, 8 lutego wystartowała H&M LoveSongs – akcja przygotowana przez agencję VML Poland, w której miłosne historie nadesłane w komentarzach przez użytkowników Facebooka zamienią się w zadziorne piosenki zaśpiewane przez Czesława Mozila. Jej finał odbędzie się w Dniu Zakochanych, 14 lutego. Wówczas w ramach live streamingu na facebookowym profilu marki H&M artysta zaśpiewa piosenki inspirowane historiami opisanymi przez uczestników zabawy.
W styczniu b.r. do zespołu Sarigato dołączył nowy pracownik – Kacper Wantoła. Objął on nowo utworzone stanowisko – Account Executive i będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych oraz obsługę istniejących klientów firmy.
Firma kurierska Chronopost, będąca częścią DPD Group, zleciła realizację swojego najnowszego filmu wizerunkowemu polskiemu domowi produkcyjnemu f25. Film pod tytułem „Ciągle bliżej” powstał z okazji świąt 2015. Za projekt odpowiadała francuska agencja reklamowa KRDS Paris.
Inspirujące przepisy, praktyczne triki, kulinarne porady ekspertów i gwiazda ekranu – rusza trzecia edycja Akademii Smaku a zarazem pierwsza zrealizowana z tak dużym rozmachem.