X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Rok 2015 rokiem dynamicznych zmian w Sarigato

Sarigato Sp. z o.o. podsumowuje zmiany w organizacji w 2015 roku. Firma zainwestowała w nową spółkę Yintaro, reorganizując tym samym struktury w Grupę Sarigato. W grudniu pozostałe marki grupy – Sarigato i Sataku zadebiutowały w raporcie Biura Reklamy 2015 zdobywając aż 3 pierwsze miejsca na 7 możliwych.

Nowa Dyrektor Sprzedaży w Novem

Marlena Wieteska jako dyrektor sprzedaży będzie odpowiadała za rozwój biznesu poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz strategię opartą na relacyjnym, angażującym i eksperckim podejściu do klienta a także za całość działań sprzedażowych Agencji. Swoją karierę zawodową rozpoczęła od pracy w marketingu w bankach (Handlobank, Citibank, Raiffeisen Bank).

10 trendów w video marketingu na polskim rynku

Trend video to kolejne po roku mobile hasło odbijające się szerokim echem wśród reklamodawców, nadawców telewizyjnych i dostawców contentu. Eksperci z agencji badawczej IRCenter dzielą się wnioskami z analizy kluczowych zmian w korzystaniu z mediów przez konsumentów w kontekście rosnącej roli treści video.

Czy warto lokować produkty na You Tube?

YouTube to platforma o dużym potencjale na działania typu product placement – wynika z analizy przeprowadzonej przez agencję badawczą IRCenter. Widzowie mają zwykle pozytywny stosunek do prezentowanych w filmikach na platformie produktów markowych. Największy potencjał tkwi w kategorii Lifestyle i Rozrywka, która cieszy się dużą liczbą wyświetleń przy jednoczesnym niskim nasyceniu markami i pozytywnym stosunku widowni do prezentowania produktów.

Okiełznać REAL TIME Performance Marketing – e-book o nowym podejściu do digital marketingu!

Agencja Novem przygotowała e-booka, poświęconego tematyce digital marketingu. Ponad 70 stron nie wyczerpuje tematu. Jednak jest to pierwsze tak szerokie opracowanie, w którym znajduje się opis strategii REAL TIME Performance Marketing, którą realizuje Novem, od momentu pozyskania klienta do utrzymania jego lojalności.

Z przyjemnością informujemy, że magazyn branżowy BRIEF objął patronat medialny nad e-bookiem.

Jak internauci gotowi są odwdzięczyć się za content premium?

7 na 10 internautów jest w stanie podjąć jakąś czynność, aby otrzymać dostęp do treści typu premium. Najczęściej za dostęp do treści podajemy swój email, rzadziej zaś za niego płacimy, czy udostępniamy informacje na ten temat w mediach społecznościowych – wynika z badania przeprowadzonego przez IRCenter oraz LeadR.

Zasady dobrego content email marketingu

Aby w efekcie kampanii email marketingowej nie trafić do SPAMu przede wszystkim trzeba zadbać o personalizowaną i ciekawą treść. W końcu „content is the king” na każdym polu. Na co zwracać uwagę przy tworzeniu kampanii?