Autor: SaldeoSMART, 30/12/2015
Miniony rok był okresem licznych zmian oraz intensywnej pracy dla firmy BrainSHARE IT Sp. z o.o., producenta innowacyjnego programu SaldeoSMART do odczytywania dokumentów.
Autor: Grupa Sarigato, 23/12/2015
W internecie rusza właśnie rich mediowa kampania wideo pierwszego przedstawiciela linii modelowej Vignale od Forda. Za przygotowanie kreacji oraz emisje na serwisach online odpowiada sieć Sataku. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Autor: Grupa Sarigato, 14/12/2015
Sarigato Sp. z o.o. podsumowuje zmiany w organizacji w 2015 roku. Firma zainwestowała w nową spółkę Yintaro, reorganizując tym samym struktury w Grupę Sarigato. W grudniu pozostałe marki grupy – Sarigato i Sataku zadebiutowały w raporcie Biura Reklamy 2015 zdobywając aż 3 pierwsze miejsca na 7 możliwych.
Autor: Juicy Relations, 09/11/2015
WhitePress wprowadził do swojej platformy wspierającej działania e-PR funkcję promocji notek prasowych. Każdy użytkownik wirtualnych biur prasowych udostępnionych przez WhitePress może w prosty sposób uzyskać wartościowy, tematyczny i niedrogi ruch. Jest to pierwsze takie rozwiązanie w Polsce.
Autor: Novem, 21/10/2015
Marlena Wieteska jako dyrektor sprzedaży będzie odpowiadała za rozwój biznesu poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz strategię opartą na relacyjnym, angażującym i eksperckim podejściu do klienta a także za całość działań sprzedażowych Agencji. Swoją karierę zawodową rozpoczęła od pracy w marketingu w bankach (Handlobank, Citibank, Raiffeisen Bank).
Autor: SaldeoSMART, 16/10/2015
Jak zapewnić bezpieczeństwo danych księgowych przy jednoczesnej optymalizacji kosztów infrastruktury i pełnym dostępie online? Dedykowane rozwiązanie serwerowe jest zbyt kosztowne, a cloud computing niewystarczający? Odpowiedzią na potrzeby biur rachunkowych i sektora MŚP jest podręczny serwer wyposażony w oprogramowanie SaldeoSMART.
Autor: Novem, 15/10/2015
Novem powołało spółkę zależną Entado Media. Celem nowopowstałej spółki jest dostarczanie na polski rynek e-commerce innowacyjnych i precyzyjnie wyselekcjonowanych rozwiązań do wsparcia sprzedaży w e-sklepach. Na czele spółki Entado stanął Filip Kłodawski.
Autor: IRCenter, 14/10/2015
Trend video to kolejne po roku mobile hasło odbijające się szerokim echem wśród reklamodawców, nadawców telewizyjnych i dostawców contentu. Eksperci z agencji badawczej IRCenter dzielą się wnioskami z analizy kluczowych zmian w korzystaniu z mediów przez konsumentów w kontekście rosnącej roli treści video.
Autor: IRCenter, 06/10/2015
YouTube to platforma o dużym potencjale na działania typu product placement – wynika z analizy przeprowadzonej przez agencję badawczą IRCenter. Widzowie mają zwykle pozytywny stosunek do prezentowanych w filmikach na platformie produktów markowych. Największy potencjał tkwi w kategorii Lifestyle i Rozrywka, która cieszy się dużą liczbą wyświetleń przy jednoczesnym niskim nasyceniu markami i pozytywnym stosunku widowni do prezentowania produktów.
Autor: POLSKA 3.0 , 30/09/2015
„POLSKA 3.0” jest na dzisiaj jedynym spójnym projektem gospodarczym dla Polski i dla regionów transgranicznych. Ten oddolny projekt – oddolny, ponieważ pochodzący od obywateli, a nie od władz, odznacza się nowoczesnością, przewagą technologiczną i kompleksowością ze względu na fakt, iż w swej strategii nie pomija żadnego z ogniw polskiej gospodarki.
Autor: Novem, 22/09/2015
Agencja Novem przygotowała e-booka, poświęconego tematyce digital marketingu. Ponad 70 stron nie wyczerpuje tematu. Jednak jest to pierwsze tak szerokie opracowanie, w którym znajduje się opis strategii REAL TIME Performance Marketing, którą realizuje Novem, od momentu pozyskania klienta do utrzymania jego lojalności.
Z przyjemnością informujemy, że magazyn branżowy BRIEF objął patronat medialny nad e-bookiem.
Autor: IRCenter, 15/09/2015
7 na 10 internautów jest w stanie podjąć jakąś czynność, aby otrzymać dostęp do treści typu premium. Najczęściej za dostęp do treści podajemy swój email, rzadziej zaś za niego płacimy, czy udostępniamy informacje na ten temat w mediach społecznościowych – wynika z badania przeprowadzonego przez IRCenter oraz LeadR.
Autor: VMLY&R, 08/09/2015
Agencja VML Poland wygrała przetarg na internetową obsługę marki Mola na rynkach polskim, czeskim i słowackim (na tych dwóch ostatnich pod marką Tento).
Autor: Juicy Relations, 07/09/2015
OLX.pl – największy w Polsce serwis ogłoszeniowy rusza z nową kampanią „OLX Nieruchomości”. Przez cały wrzesień w telewizji i Internecie obejrzeć będzie można spot z bohaterami zachwalającymi zakup, sprzedaż, wynajem i wymianę różnych typów nieruchomości.
Autor: KWANKO, 04/09/2015
Aby w efekcie kampanii email marketingowej nie trafić do SPAMu przede wszystkim trzeba zadbać o personalizowaną i ciekawą treść. W końcu „content is the king” na każdym polu. Na co zwracać uwagę przy tworzeniu kampanii?