VML Poland z digitalową aktywacją marki Mola
Agencja VML Poland wygrała przetarg na internetową obsługę marki Mola na rynkach polskim, czeskim i słowackim (na tych dwóch ostatnich pod marką Tento).
Agencja VML Poland wygrała przetarg na internetową obsługę marki Mola na rynkach polskim, czeskim i słowackim (na tych dwóch ostatnich pod marką Tento).
OLX.pl – największy w Polsce serwis ogłoszeniowy rusza z nową kampanią „OLX Nieruchomości”. Przez cały wrzesień w telewizji i Internecie obejrzeć będzie można spot z bohaterami zachwalającymi zakup, sprzedaż, wynajem i wymianę różnych typów nieruchomości.
Aby w efekcie kampanii email marketingowej nie trafić do SPAMu przede wszystkim trzeba zadbać o personalizowaną i ciekawą treść. W końcu „content is the king” na każdym polu. Na co zwracać uwagę przy tworzeniu kampanii?
Agencja Mediapolis została wybrana do odnowienia wizerunku Łeba Hotel & SPA. Mediapolis odpowiada za działania marketingowe dla hotelu związane z powstaniem jego nowej strony internetowej. Współpraca ma charakter projektowy.
Agencja INSIGNIA wygrała przetarg na obsługę kampanii promocyjnej Aspiro, spółki należącej do Grupy mBanku.
Polską scenę polityczną po raz pierwszy zdominowały kobiety – Ewa Kopacz i Beata Szydło. Obie stały się faworytkami mediów. Na ich temat od początku lipca opublikowano w prasie, internecie i RTV 44 tys. materiałów, a w social media 298 tys. wzmianek – wynika z raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
Internauci chętnie dzielą się swoimi zwyczajami i zachowaniami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Dotyczy to też sposobów na spędzanie wolnego czasu, którym często towarzyszy konsumpcja alkoholu. IRCenter przyjrzało się zjawisku digital drinking w celu zbadania, w jaki sposób i co piją użytkownicy social media (raport).
Smartfony i tablety nie mogą być ignorowane przez marketerów. Szczególnie dla tzw. pokolenia „Z” stają się nieodzownym towarzyszem każdego dnia. Dlatego email marketing jest jednym z najlepszych narzędzi dotarcia do tej grupy docelowej. Tylko jak zrobić to dobrze i nie stracić lojalności naszych odbiorców?
Agencja badawcza IRCenter, dzięki uprzejmości Nielsen Polska przyjrzała się, jak w ciągu miesiąca seriale „M jak Miłość” i „Na Wspólnej” rezonują w mediach społecznościowych.
Pełna kontrola nad dokumentami jest niezbędna aby w pełni wykorzystać potencjał przedsiębiorstwa. Sprawny obieg formalności przyczynia się do poprawy działalności firmy, a tym samym do jej rozwoju. Dobra organizacja księgowości pozwala na prowadzenie fachowej ewidencji gospodarczej i monitorowanie kondycji finansowej.
Wystartowała wakacyjna odsłona kampanii promocyjnej pakietu produktów Raiffeisen Polbank. Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii odpowiada Novem.
Agencja grey tree od 2007 roku znana z prowadzenia działań mocno związanych z marketingiem usług prawniczych i farmamarketingiem, wychodząc naprzeciw klientom i ich potrzebom, od maja 2015 już jako grey tree sp. z o.o. rozszerza swoją działalność o kolejne branże
Jakiś czas temu pojawiła się informacja, że Google może przewidzieć wybory lepiej niż sondaże polityczne. Jeśli to prawda, precyzyjny monitoring internetu może dawać partiom niezwykle tanie i bardzo precyzyjne dane o preferencjach wyborczych, jak i dostarczać insightów do tego, jak prowadzić kampanię wyborczą. Agencja badawcza IRCenter postanowiła sprawdzić, czy rzeczywiście tak jest.
Startuje kampania promująca linię zabudowy Bosch Serie I 8. Za opracowanie strategii oraz zakup mediów odpowiada Agencja INSIGNIA.
Nie istnieje jeden przepis na skuteczną kampanię email marketingową. Co prawda jest wiele zasad, których należy przestrzegać ale każda kampania jest inna i zależna od wielu czynników.