INSIGNIA „Faworytem Klientów” według Media & Marketing Polska
Agencja INSIGNIA w raporcie specjalnym, przygotowanym przez Media&Marketing Polska „Agencja Interaktywna Roku” została wyróżniona i określona „Faworytem Klientów”.
Agencja INSIGNIA w raporcie specjalnym, przygotowanym przez Media&Marketing Polska „Agencja Interaktywna Roku” została wyróżniona i określona „Faworytem Klientów”.
Agencja badawcza IRCenter analizuje w tym roku wydarzenia polityczne w mediach społecznościowych, wyszukiwarce Google i na urządzeniach mobilnych.
W najnowszym raporcie IRCenter skupia się na ostatnich wyborach prezydenckich i komunikacji politycznej w mediach społecznościowych w okresie od początku marca do końca maja 2015 roku. Analiza ma na celu wskazanie najbardziej efektywnych działań i bieżący tracking aktywności do końca roku.
Wystartowała kampania wspierająca sprzedaż kompaktowych generatorów pary marki Bosch. Będzie trwać do 31 sierpnia. Za przygotowanie kampanii i zakup mediów odpowiada Agencja INSIGNIA.
Branża księgowa przeszła w ostatnich latach widoczną ewolucję.
Po wyborach prezydenckich internauci dyskutują częściej o Platformie Obywatelskiej niż o Prawie i Sprawiedliwości. Sobotnie konwencje partyjne spowodowały jednak większy wzrost zainteresowania Prawem i Sprawiedliwością, a zwłaszcza Beatą Szydło; Platforma Obywatelska była widoczna m.in. dzięki Wprost.
W związku z dynamicznym wzrostem do zespołu agencji badawczej IRCenter dołączyło dwóch ekspertów: Jarosław Pawlak oraz Małgorzata Tomczyk-Walczak.
Od zarania dziejów człowiek jako homo symbolicus nadawał elementom otaczającej go rzeczywistości znaczenia, tworzył symbole, znaki, ikony. Starożytne pismo piktograficzne, ideogramy, pismo fonetyczne i alfabetyczne, a nawet istniejące obecnie symbole, takie jak znaki drogowe, znaki informacyjne (np. zakazu palenia czy znaki ewakuacyjne) – wszystko to miało służyć jak najszybszej komunikacji. Obecnie nawet owe symbole nie funkcjonują już tylko w świecie realnym.
Wystartowała nowa kampania promocyjna wyciskarek do soków Juice Maker One marki Zelmer. W ramach akcji prowadzone będą intensywne działania w internecie oraz prasie. Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii w internecie odpowiada Agencja INSIGNIA.
Wyniki polskiej edycji badania FCP Barometer, zrealizowanego przez agencję badawczą IRcenter oraz Stowarzyszenie Content Marketing Polska, wskazują na rosnące znacznie tego elementu marketing mixu. Polskie organizacje branżowe prowadzą konkursy na najlepsze aktywacje content marketingowe, przybywa też eventów związanych z tą tematyką. Mimo to polski rynek nie jest do końca świadomy, w którą stronę zmierza ten trend.
Agencja INSIGNIA rozpoczęła współpracę z Mars Polska.
Agencja INSIGNIA rozpoczyna współpracę z Grupą Żywiec. Będzie odpowiadać za obsługę marki Strongbow w social mediach.
Novem powołuje do życia nowy dział – Marketing Automation. Od 1 czerwca Filip Kłodawski jako Marketing Automation Manager będzie odpowiedzialny za uporządkowanie kompetencji Novem w obszarze Marketing Automation oraz przygotowanie koncepcji strategii dla obecnych i nowych Klientów.
Jak trafić do konsumenta w gąszczu komunikatów reklamowych? Jak zainteresować go swoim przekazem? Jak nie zniechęcić, zbudować zaufanie i lojalność? Te pytania spędzają sen z powiek marketerom i wydawcom. Najlepszą odpowiedzią jest personalizacja i dobry content.
Zastanawiasz się jak zwiększyć przychody z Twoich baz i wysyłek mailingowych? Jak pozyskać nowych klientów i zwiększyć stopę zwrotu? Na polskim rynku istnieją narzędzia, które zwiększają konkurencyjność.
Email marketing przeszedł niewątpliwie wielką rewolucję. Dziś marketingowcy muszą bardzo dynamicznie dostosowywać się do swoich odbiorców, każdego dnia bombardowanych komunikatami, które w zdecydowanej większości ich zupełnie nie interesują. W jaki więc sposób dotrzeć do użytkowników, jak pozyskać nowych klientów i co najważniejsze, jak monetyzować bazę w sposób efektywny?