Autor: Mateusz Marchwicki, 28/10/2014 aplikacja, Facebook, forum internetowe, iOS, iPhone, Rooms Mobile,W praktyce
Użytkownicy Facebooka i wszyscy, którym urządzenia mobilne i nowe aplikacje nie są obce, nie raz byli zaskakiwani przez Facebooka. Potrzeba przedstawienia światu świeżych rozwiązań skłoniła specjalistów z Menlo Park do stworzenia aplikacji dla osób nie posiadających profilu na tym portalu społecznościowym.
Autor: Artur Kawik, 28/10/2014 Facebook, HR, Jobvite, kandydaci, LinkedIn, media społecznościowe, poszukiwanie pracy, praca w internecie, pracodawcy, rekrutacja, rekruterzy, rynek pracy, serwisy rekrutacyjne, social media, społecznościowa rekrutacja Ludzie,Raporty
LinkedIn to niezmiennie najpopularniejszy serwis społecznościowy wśród osób prowadzących procesy rekrutacyjne, mimo że sami kandydaci coraz częściej zwracają się w kierunku Facebooka. Co ciekawe, ledwie co piąty specjalista od HR uważa się za eksperta od społecznościowej rekrutacji. Social media mają również ciemną stronę – są źródłem tych informacji o kandydatach, które zniechęcają do nich rekruterów.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 28/10/2014 liczba wyświetleń, SA Wardęga, YouTube, Zarobki Marketing
Magazyn „Forbes” poinformował, że film o Spider Dogu przyniósł autorowi prawdopodobnie około 400 tys. zł dochodu z emitowanych przed klipem spotów i wyświetlanych obok reklam. Sylwester Wardęga trafił też na okładkę magazynu.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 27/10/2014 e-commerce, e-handel, e-sklep, IAB Polska, raport, sprzedaż internetowa E-commerce,Raporty
Obroty ze sprzedaży internetowej w Polsce wzrosły w przeciągu ostatniego roku. Coraz więcej firm inwestuje w e-handel, co przyczynia się do wzrostu konkurencyjności tego sektora. Równocześnie wśród największych ograniczeń wymienia się koszty prowadzenia działalności, mimo to coraz częściej właściciele e-sklepów inwestują w efektywny marketing. O szczegółach czytamy w raporcie „E-handel w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach”.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 27/10/2014 Catvertiser, Facebook, miłość, NapoleonCat, raport, relacje, status związku Ludzie,Raporty
Polacy dość chętnie używają Facebooka do dzielenia się swoimi uczuciami. Informują o randkach, swoich sympatiach, statusie związku, czy o swojej orientacji seksualnej. Ogólnie jednak wciąż jesteśmy ostrożni i niechętnie udzielamy informacji na Facebooku o swoim życiu prywatnym. Ponad połowa wszystkich użytkowników nie sprecyzowała szczegółowych danych dotyczących relacji.
Autor: Artur Kawik, 24/10/2014 Android, Chrome, erotyka, iOS, mobilne urządzenia, mobilni internauci, nagość, PornHub, pornografia, przeglądarka, sex w internecie, systemy operacyjne Ludzie,Raporty
Skąd pochodzą użytkownicy korzystający z serwisów pornograficznych? Czego w nich poszukują? Na te i inne pytania odpowiedź przynosi badanie przeprowadzone przez jeden z najpopularniejszych serwisów serwujących widzom seks-wideo.
Autor: Redakcja, 24/10/2014 konferencja, Mixx Awards, Mixx Awards&Conference, Warszawa Wydarzenia
2014 to kolejny rok, w którym firmy w swoich działaniach marketingowych położyły mocny nacisk na social media. Związek Pracodawców Branży Internetowej zachęca do nabycia biletów na MIXX Awards & Conference 2014, który odbędzie się już 6 listopada 2014 a tymczasem jurorzy konkursu MIXX zdradzają jakie kampanie przeprowadzone w mediach społecznościowych zwróciły w tym roku ich uwagę.
Autor: Redakcja, 23/10/2014 Kongres Online Marketingu, magazyn online marketing polska Wydarzenia
Już 20 listopada w Warszawie podczas Nowego Kongresu Online Marketing 2014/2015 najbardziej praktyczne przepisy na skuteczny marketing w 2015 r. przedstawią m.in. Paweł Tkaczyk, Jarosław Kuźniar, Marcin Maj, Tomasz Karwatka, Maciej Ossowski, Michał Sadowski i Bartłomiej Rak.
Autor: Redakcja, 22/10/2014 blogerzy, blogi, blogosfera, marketing społecznosciowy, prawo w internecie, strategia marki Mikrofon
W social media robimy dziś wszystko: używamy ich do kontaktu ze znajomymi, poznawania nowych, zapisujemy się na ciekawe eventy, zdobywamy informacje z dziedzin, które nas interesują. Dlaczego zatem nie moglibyśmy także korzystać z nich, by zgłosić reklamację lub swoje niezadowolenie z usług marki?
Autor: Mateusz Marchwicki, 22/10/2014 bezpieczeństwo w internecie, Facebook, klęska żywiołowa Ludzie
Łatwość podróżowania i mobilność to niewątpliwe zdobycze współczesności. W każdym zakątku świata możemy jednak brać udział w ekstremalnych zdarzeniach. W takich sytuacjach o naszym stanie bliskich poinformuje Safety Check.
Autor: Mateusz Marchwicki, 21/10/2014 firma w Internecie, Google, marketing wyszukiwarek, pozycjonowanie, SEM, strategia marki Marketing
W ubiegły weekend, światek pozycjonerów obiegła informacja, że Google wprowadziło najnowszą wersję algorytmu pozycjonującego Pingwin 3.0. Zaraz po publikacji rozgorzała dyskusja na temat zmian, zysków i strat oraz zasad działania nowego algorytmu.
Autor: Redakcja, 21/10/2014 Filmteractive, strategia marki, Łódź Wydarzenia
Czy content niesie ze sobą obietnicę zmiany marketingu na lepsze? W jaki sposób wpływa na proces budowania więzi użytkownika i konsumenta z marką? Co sprawia, że dystrybucja treści w Internecie ma większy wpływ na swoich odbiorców, niż publikacje w tradycyjnych mediach? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można było znaleźć podczas tegorocznego Filmteractive 2014.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 20/10/2014 analiza, Instagram, marketing społecznosciowy, media społecznościowe, NapoleonCat, narzędzie, strategia marki W praktyce
Wychodząc naprzeciw rosnącej popularności Instagrama i potrzebie analizowania efektów działań prowadzonych w serwisie, NapoleonCat udostępnił moduł analityczny profili na tymże portalu. Dzięki temu narzędziu sprawdzimy m.in. ilość obserwujących, aktywność na profilu, publikowane treści oraz wykorzystane hashtagi.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 20/10/2014 Apple, benefity dla pracowników, Facebook, pakiet socjalny Ludzie
Dodatkowe korzyści z pracy, takie jak pakiet medyczny czy karnet sportowy to już podstawa w dużych korporacjach. Ale Facebook i Apple chcą w ramach benefitów pracowniczych fundować możliwość mrożenia komórek jajowych i oddawania nasienia. Wszystko po to, aby przyciągnąć najlepszych z najlepszych.
Autor: Aleksandra Grębska, 17/10/2014 badanie blogosfery, blogerzy, blogi, czytelnicy blogów, polska blogosfera Ludzie,Raporty
BLOGmedia podjęli się przeprowadzenia badania dotyczącego Polskiej Blogosfery. Próba została przeprowadzona na 2871 aktywnych blogach oraz 3520 zarejestrowanych użytkownikach. Do analizy wykorzystano takie dane jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, średnia liczba posiadanych blogów oraz częstotliwość pojawiania się na nich nowych treści.