X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Kampanie, którymi warto się inspirować

Kampanie, którymi warto się inspirować

Mashable przygotowało zestawienie sześciu najciekawszych zdaniem redaktorów serwisu kampanii socialmediowych ostatnich miesięcy. Nie jest zaskoczeniem, że głównymi kanałami promocji okazują się być Facebook i YouTube.

Facebook i Twitter niepożądane we francuskich mediach

Facebook i Twitter niepożądane we francuskich mediach

The Conseil Supérieur de l’Audiovisuel, francuski odpowiednik Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, zabronił używania słów „Facebook” i „Twitter” we francuskiej telewizji – podaje TechCrunch. Teraz na antenie trzeba będzie korzystać z ogólnych stwierdzeń kierujących odbiorców do serwisów społecznościowych.

Przedsiębiorcy o socialshoppingu: drogi, ale skuteczny

Przedsiębiorcy o socialshoppingu: drogi, ale skuteczny

Zdecydowana większość przedsiębiorców, którzy podjęli w przeszłości współpracę z serwisami zakupów grupowych chętnie powtórzyłaby ten krok. Ich zdaniem to skuteczniejsza forma promocji od tych tradycyjnie używanych, nawet jeśli nieco droższa – tak wynika z raportu przygotowanego przez serwis Godealla.pl.

Nieuczciwi gracze na Facebooku

Nieuczciwi gracze na Facebooku

Nieuczciwi gracze to zmora nie tylko zwykłych użytkowników, ale i organizatorów konkursu. Tym, którzy liczą na łut szczęścia, dobrą zabawę psują już na początku gry. Natomiast sami administratorzy stron zwykle muszą zmierzyć się z wieloma głosami krytyki za przekazanie nagrody niewłaściwej osobie. Jako próba rozwiązania problemu powstała dość kontrowersyjna strona „Nieuczciwi gracze na FB”.