Content marketing nowych mediów
11 marca 2014 roku, w surowych i nowoczesnych wnętrzach Corporate Center w Warszawie, odbędzie się konferencja CONTENT MARKETING, która w jednym miejscu skupi specjalistów z branży marketingu internetowego.
11 marca 2014 roku, w surowych i nowoczesnych wnętrzach Corporate Center w Warszawie, odbędzie się konferencja CONTENT MARKETING, która w jednym miejscu skupi specjalistów z branży marketingu internetowego.
Związek Pracodawców Branży Internetowej oraz Polskie Badania Internetu (PBI) organizują 26 marca Digital Research For Marketing (DR4M) – pierwszą w Polsce konferencję badawczą skierowaną do marketerów. Uczestnicy konferencji dowiedzą się jak skutecznie podejmować decyzje marketingowe związane z zarządzaniem marką i produktem.
Już ponad tygdzień jesteśmy świadkami Olimpiady w Sochi, której koszt przekroczył 50 miliardów dolarów. Wszystko zaczęło się od wielkiego otwarcia, na którym pojawiły się też pierwsze wpadki. Jednak internauci potrafią wyśmiać prawie wszystko, a Igrzyska to dla nich doskonała okazja. Prezentujemy najlepsze memy inspirowane wydarzeniami w Sochi.
Jak co roku w Krakowie, odbędzie się najważniejsze na rynku spotkanie poświęcone lojalności klienta:
V Poland &CEE Customer Loyalty Summit, tym razem skupione głównie na wykorzystaniu potencjału BIG Data w działaniach lojalnościowych.
Facebook ogranicza działania wirusowe i zasięg stron, więc większa liczba fanów nie gwarantuje dotarcia do odbiorców. Mimo to wciąż liczba like’ów wpływa na efekt wizerunkowy marki, a social media menadżerowie powoli oswajają się z koniecznością dzielenia budżetu na promocję i pozyskiwanie fanów.
Portal Marka Zuckerberga opublikował w Walentynki wyniki swoich badań, z których wynika, że Facebook jest w stanie przewidzieć, kiedy dana para ma zamiar zamieścić post oficjalnie informujący o byciu w związku. Twitter zdradził, kiedy najchętniej wyrażamy miłość w mediach społecznościowych.
Eksperci Sotrender oraz organizatorzy plebiscytu Złoty Bankier 2013 przeanalizowali komunikację banków w social media. Jak wynika z raportu, social CRM w sektorze bankowym będzie się rozwijał i nabierał znaczenia.
Organizowanie konkursów i loterii jest popularnym wśród administratorów fan page sposobem na aktywizację i angażowanie użytkowników. To doskonała forma marketingu dla przedsiębiorców, którzy za jej pomocą mogą atrakcyjnie promować swój brand. Trzeba jednak uważać, bowiem pochopne organizowanie konkursów z nagrodami za zalajkowanie fan page’a może skończyć się odpowiedzialnością karną.
Tym razem to Twitter uczy się od swojej konkurencji, wprowadzając nowy wygląd profili, który mocno przypomina te z Facebooka czy Google+.
Onet.pl, Sportowefakty.pl oraz Gazeta.pl to najbardziej opiniotwórcze portale internetowe w 2013 roku według badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów.
Z analizy McCann Worldgroup wynika, że w Walentynki portale randkowe notują największy spadek odwiedzin, gdyż osoby szukające bliskości i miłości nie uważają tego dnia za dobry na rozpoczęcie znajomości. Ruch na stronach zaczyna się za to kilka dni później, kiedy opadną emocje.
Ponad 700 nowych domen najwyższego poziomu ma się pojawić w internecie w nadchodzących miesiącach. Właśnie ruszyła rejestracja pierwszej puli. Chętni muszą przygotować się na spore wydatki.
Nie 38, a zaledwie 4 lata – tyle przyszło nam czekać na kolejny złoty medal polskiego sportowca na zimowych igrzyskach olimpijskich. W ślady Wojciecha Fortuny i Justyny Kowalczyk poszedł Kamil Stoch, który wygrał olimpijski konkurs na normalnej skoczni. Sukces Zakopiańczyka odbił się szerokim echem w polskim internecie.
Jeżeli oprócz Ciebie, Facebookową stroną zarządzają inne osoby, już od 20 lutego będziesz mógł zobaczyć, kto udostępnił poszczególne posty jak i komentarze pod nimi.
Aż 84 procent sklepów wykorzystuje serwisy społecznościowe do wsparcia sprzedaży online – tak wynika z badania “Co nakręca e-commerce”. Króluje Facebook (90%), prawie co trzecia firma używa YouTube, a co piąta – Twittera.