Autor: more communications agency, 18/11/2021
Ile ma lat? Od kiedy jest na TikToku? Ile czasu spędza w aplikacji? Czy lubi reklamy? Kupuje czy tylko ogląda? Kim jest polski użytkownik TikToka i jaki ma potencjał zakupowy, postanowiła zbadać agencja OpenMobi.
Autor: Lens That, 16/11/2021
Studio kreatywne Lens That wyróżnione przez Facebooka jako lider rozwiązań z zakresu rozszerzonej rzeczywistości
Autor: VMLY&R, 15/11/2021
Spośród zgłoszeń do tegorocznej edycji konkursu Innovation Awards jury wyłoniło grono nominowanych. Wśród nich znalazły się projekty zrealizowane przez VMLY&R Poland. Agencja powalczy o 11 statuetek. W konkursie nagradzana jest przede wszystkim nieszablonowość rozwiązań w danych kontekstach, a nie rezultaty ich wdrożenia. Głównym kryterium jest zmiana i potencjał jej oddziaływania w przyszłości.
Autor: ŁubuDubu PR, 03/11/2021
Agencja interaktywna Biuro Podróży Reklamy pozyskała nowego klienta – została nim firma WJEM, wyspecjalizowana w dietach pudełkowych. Pierwsza kampania dla nowego klienta właśnie startuje.
Autor: Welcome Digital, 02/11/2021
Attract & Action Ads, w skrócie 3A, to innowacyjny format reklam video opracowany przez Welcome Digital na bazie najlepszych praktyk YouTube oraz wieloletniego doświadczenia w tworzeniu skutecznych formatów video dla globalnych marek. „Reklamy video 3A to kreatywność, która działa wybitnie na efekt” – podsumowuje Olgierd Cygan, partner zarządzający Welcome Digital.
Autor: VMLY&R, 02/11/2021
Jury 22. edycji Effie Awards przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie. Wśród 58 nagród znalazło się 27 statuetek brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych. Kampanie zrealizowane przez VMLY&R otrzymały 3 srebrne i 3 brązowe statuetki.
Autor: VMLY&R, 02/11/2021
Marka adidas przedstawia kolejną odsłonę kampanii Impossible Is Nothing, wspierając kobiecą piłkę nożną i sprawiając, by pasjonatki futbolu mogły zostać zauważone i docenione. To cel, który marka adidas realizuje na co dzień. Żeby to podkreślić, w czwartek 14 października adidas wraz z piłkarkami i influencerkami przejmą na jeden dzień portal newonce.sport, poświęcając wszystkie treści w stu procentach piłce nożnej kobiet.
Autor: adcookie, 19/10/2021
Do grona klientów adCookie dołączył electofun, sieć salonów sprzedaży hulajnóg elektrycznych oraz rowerów elektrycznych. W ramach współpracy adCookie zajmuje się obsługą digitalową 360ᵒ.
Autor: VMLY&R, 13/10/2021
Social commerce jest naturalnym rozszerzeniem dla codziennego wykorzystania mediów społecznościowych. Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok i inne platformy social media powinny być brane pod uwagę przy tworzonych dziś strategiach ecommerce. VMLY&R Commerce w najnowszym opracowaniu "Driving Rapid Business Growth With Shops" wskazuje, co stoi za szybkim wzrostem zakupów w mediach społecznościowych i wymienia możliwości, jakie social commerce daje markom.
Autor: Havas PR Warsaw, 12/10/2021
w dniach od 11 do 24 października w Intermarché odbędzie się druga edycja kampanii mającej na celu zwiększanie świadomości Polaków o problemie marnowania żywności i jego zapobieganiu. Akcja skierowana jest nie tylko do klientów sieci, ale również właścicieli i pracowników sklepów Intermarché oraz centrali Grupy Muszkieterów.
Autor: VMLY&R, 11/10/2021
Redakcja portalu The Drum uhonorowała VMLY&R tytułem Network Agency of the Year (+1000 pracowników). Nagroda przyznawana jest agencjom wykazującym się innowacyjnym i błyskotliwym myśleniem, które doprowadziło do dynamicznego rozwoju ich biznesu, budując wartość dla pracowników i klientów.
Autor: VMLY&R, 11/10/2021
Kampania społeczna na rzecz edukacji klimatycznej "TAK! dla edukacji klimatycznej" współrealizowana przez VMLY&R dla IKEA otrzymała aż dwie nominacje do Złotych Spinaczy. Projekt powalczy o statuetki w kategoriach Advocacy i Public Affairs oraz Kampania społeczna. Z kolei akcja "60 lat IKEA w Polsce. Na dobre i…na lepsze!" nominowana została w kategorii PR korporacyjny.
Autor: VMLY&R, 11/10/2021
Spośród zgłoszeń do 22-ej edycji konkursu Effie Awards jury wyłoniło grono nominowanych. Wśród nich znalazły się projekty zrealizowane przez VMLY&R Poland. Agencja powalczy o 6 statuetek Effie. W konkursie nagradzane są kampanie i rozwiązania marketingowe w oparciu o ich efektywność i wyniki biznesowe.
Autor: ŁubuDubu PR, 04/10/2021
Do warszawskiego biura Circlewise dołączyli Aleksandra Burdon – jako Account Manager, oraz Piotr Wiśniewski – jako Online Media Manager.
Autor: VMLY&R, 01/10/2021
Kontynuując wieloletnią tradycję, ponad 55 biur VMLY&R na całym świecie w czwartek, 30 września weźmie udział w corocznym Worldwide Foundation Day. 12 000 pracowników będzie uczestniczyło w różnych projektach wolontariackich.