Autor: Redakcja, 25/04/2013 e-mail marketing, email marketing, GetResponse, marketing społecznosciowy, strategia marki Marketing
Co trzeci marketer umieszcza w newsletterach przyciski udostępniania w portalach społecznościowych, a wskaźnik kliknięć takich wiadomości jest wyższy średnio o 158% – wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse.
Autor: Artur Kawik, 25/04/2013 Android, Andrzej Ogonowski, Bartłomiej Brzoskowski, Facebook, Facebook Home, funkcjonalność, marketerzy, Mikołaj Winkiel, mobile, mobile marketing, smartfony, Tomasz Witt, użytkownicy Mikrofon,Mobile
Facebook Home jest już dostępny na polskim rynku. Jak nakładkę oceniają specjaliści, którzy mieli okazję ją przetestować? Niebyt dobrze. Ingerencja w smartfona, ograniczenie jego podstawowych funkcji – to główne zarzuty pod adresem usługi.
Autor: Artur Kawik, 24/04/2013 CISPA, hasło, login, ochrona danych, ochrona prywatności, prawo, Stany Zjednoczone, zagrożenia Ludzie,Prawo
Czy potencjalny pracodawca ma prawo uzyskać od kandydata jego loginy i hasła do kont na portalach społecznościowych? Jakkolwiek ciężko w to uwierzyć, w Stanach Zjednoczonych jest to możliwe, a wszelkie próby ograniczenia tego narastającego zjawiska nie przynoszą skutku.
Autor: Redakcja, 24/04/2013 Aleksandra Włodarczyk, Błażej Wojtyła, Maciej Szczepanek, mobile marketing, NGO, OPP, podatek, Saatchi&Saatchi, strategia social media Ludzie,Marketing
Kwiecień to czas najbardziej aktywny pod względem działań marketingowych organizacji pozarządowych starających się o pieniądze z 1%. OPP walczą przynajmniej o 400 mln zł. Kawałek tego tortu trafi na pewno do branży reklamowej.
Autor: Artur Kawik, 23/04/2013 czas spędzany online, Facebook, mobile, mobile marketing, mobilne urządzenia, mobilny internet, News Feed, status Mobile,Raporty
Urządzenia mobilne, a w szczególności smartfony, towarzyszą nam już niemal na każdym kroku i to od samego początku dnia. Wyniki najnowszego badania dotyczącego użytkowników tych urządzeń wskazują, że uruchomienie smartfona to często pierwsza czynność po przebudzeniu.
Autor: Redakcja, 23/04/2013 Dariusz Tworzydło, konferencja, public relations, Rzeszów Wydarzenia
Ponad 200 uczestników, 30 prelegentów, dziesiątki poruszonych tematów, a także 12 godzin zróżnicowanych bloków warsztatowych – tak przebiegał Kongres Profesjonalistów Public Relations 2013. W tym roku w Rzeszowie eksperci poszukiwali odpowiedzi na pytania: Co dalej z PR? Dokąd zmierza? Nadal się rozwija, czy stoi w miejscu?
Autor: Artur Kawik, 22/04/2013 IAB, marketing mobilny, mobile, mobile marketing, podsumowanie 2012, przychody, reklama mobilna, reklama wideo Biznes,Marketing
Według obliczeń Interactive Advertising Bureau, przychody z tytułu reklamy online w minionym roku po raz kolejny pobiły rekord z roku poprzedzającego. W 2012 wyniosły one ponad 37 miliardów dolarów. Najlepiej pod tym względem wypada reklama wideo oraz mobilna.
Autor: Artur Kawik, 19/04/2013 frazy kluczowe, kryteria targetowania, marketerzy, marketing społecznosciowy, promowane tweety, reklama na Twitterze, reklama wideo, targetowanie, Twitter Biznes,Marketing
Właściciele serwisów społecznościowych nie ustają w swoich próbach pozyskiwania nowych źródeł przychodów reklamowych. Nie inaczej jest w przypadku Twittera. Mikroblog chce zarabiać na wyświetlaniu reklam wideo dzięki udostępnianiu contentu takich stacji jak NBC, NBC Sports czy MTV. Innym pomysłem na rozwinięcie oferty reklamowej serwisu jest dodanie funkcji targetowania za pomocą fraz kluczowych.
Autor: Artur Kawik, 19/04/2013 blogerzy, blogosfera, blogowanie, PBI, popularność, raport, rozpoznawalność Ludzie,Raporty
Najlepiej rozpoznawalnymi blogerami w polskim internecie okazują się być gwiazdy… show-biznesu. Jednakże niezależnie od popularności, blogerzy są postrzegani przez internautów jako osoby o pozytywnym wizerunku, a ponadto opiniotwórcze i wpływowe. Te i inne wnioski można znaleźć w najnowszym raporcie dotyczącym polskiej blogosfery.
Autor: Artur Kawik, 18/04/2013 BZ WBK, komunikacja kryzysowa, kryzys PR, kryzys w social media, nc+, Nikon, Ptasie mleczko, raport, Segritta, SoTrender, strategia antykryzysowa, Uważam Rze, Wedel Marketing,Raporty
Kryzysy w mediach społecznościowych to zawsze wielkie wyzwanie dla marketerów. Jak zareagować w taki sposób, by nie ucierpiała marka, a jednocześnie udobruchać niezadowolonego klienta? Na to pytanie starają się odpowiedzieć eksperci Sotrendera w opracowaniu dotyczącym sytuacji kryzysowych w social media.
Autor: Artur Kawik, 18/04/2013 Facebook, firma na Facebooku, marketerzy, marketing społecznosciowy, reklama w internecie, reklama wideo, reklamy na facebooku, spot, video online, wideo, wideo w internecie Biznes,Marketing
Ten ruch ze strony Facebooka był nieunikniony i najwyraźniej Mark Zuckerberg uznał, że nadchodzi właściwa pora. Już za kilka tygodni serwis uruchomi pierwsze reklamy wideo. Spółka liczy na pokaźne zyski – pierwsze doniesienia mówią, że cena wywoławcza za jeden spot wynosi… milion dolarów!
Autor: Artur Kawik, 17/04/2013 bezpieczeństwo w internecie, cyberataki, hakerzy, hasło, login, Niebezpiecznik, prawo w internecie, WordPress Prawo
Prowadzisz bloga na WordPressie? Możesz go stracić! Hakerzy wzięli na celownik tę platformę blogową i prowadzą zmasowany atak na konta użytkowników.
Autor: Artur Kawik, 16/04/2013 content, kampanie marketingowe, reklama wideo, sieć reklamowa, Virool, wideo, wideo w internecie, wirale W praktyce
Zdecydowana większość twórców contentu wideo z całą pewnością chce dotrzeć ze swoimi treściami do jak największej grupy odbiorców. Niestety nie wszystkich stać na to, by opłacać kampanie promujące ich filmy. Z pomocą przychodzi Virool – obecna na rynku od kilku miesięcy platforma, dzięki której możemy reklamować content wideo stosunkowo niewielkim kosztem.
Autor: Artur Kawik, 15/04/2013 Facebook, liczba fanów, marki na Facebooku, najpopularniejsze, największy fan page, pomiar zaangażowania, response rate, responsywność, socialbakers, zaangażowanie na Facebooku Marketing,Raporty
Jack Daniel’s okazał się być najbardziej angażującą marką na polskim Facebooku w marcu. Z kolei jeden z najwyższych współczynników zaangażowania wśród pojedynczych postów wygenerował wpis opublikowany na fan page Żubra. Raport Socialbakers wskazuje również, że administratorzy fan page Plusa coraz szybciej odpowiadają na pytania facebookowiczów.
Autor: Artur Kawik, 15/04/2013 aplikacja, hashtag, muzyka, słuchanie muzyki, tweetować, tweety, Twitter Biznes,Marketing
Najpopularniejszy na świecie mikroblog przyszykował niespodziankę dla swoich użytkowników. Wkrótce będą mogli zacząć korzystanie z muzycznej aplikacji, która wprowadzi do serwisu elementy społecznościowego słuchania muzyki.