Najnowsze tematy Zobacz więcej
USA vs TikTok – nowe prawo wymusza zmiany dla aplikacji
PrawoW obliczu narastających obaw o bezpieczeństwo narodowe, władze USA zdecydowały się na radykalne kroki wobec aplikacji TikTok. Wprowadzone nowe regulacje mogą zaważyć na jej przyszłości na amerykańskim rynku.
Dlaczego kobieta… Recenzja książki „Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu”
Skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci? Dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece”, a inne „męskie”? Na m.in. te pytania odpowiada w swojej książce Justyna Bakalarska-Stankiewicz.
Poznaliśmy nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2024
Ogłoszono nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2024. Kto powalczy o diamenty i ma szansę na nagrodę podczas gali 23 maja?
Kampanie i działania promujące świadome korzystanie z internetu
Świat cyfrowy daje wiele możliwości, ale również niesie za sobą zagrożenia. Sprawdź, jak marki i influencerzy zachęcają do świadomego użytkowania internetu.
Jak AI zmienia nasz świat? Wnioski z Raportu AI Index 2024
Rozwój, wpływ na gospodarkę i wybory. Oto kilka spostrzeżeń na temat sztucznej inteligencji z raportu AI Index 2024, przygotowanego przez zespół pracujący na Uniwersytecie Stanforda.
Prawo Zobacz więcej
USA vs TikTok – nowe prawo wymusza zmiany dla aplikacji
W obliczu narastających obaw o bezpieczeństwo narodowe, władze USA zdecydowały się na radykalne kroki wobec aplikacji TikTok. Wprowadzone nowe regulacje mogą zaważyć na jej przyszłości na amerykańskim rynku.…