X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Od “lubię to” po “znam się na tym”, czyli jak dzięki avatarowi zdobywać doświadczenie zawodowe

Od “lubię to” po “znam się na tym”, czyli jak dzięki avatarowi zdobywać doświadczenie zawodowe

Celem ogólnopolskiego projektu Nestlé było zbudowanie relacji ze studentami dietetyki i technologii żywności, którzy w przyszłości – jako liderzy opinii w zakresie żywności i żywienia – będą mieć wpływ na kształtowanie zdrowego podejścia do życia konsumentów. Działania były prowadzone w ramach strategii Nutrition, Health & Wellness.

Polskie marki piwowarskie na Facebooku: Żubr rósł najszybciej

Polskie marki piwowarskie na Facebooku: Żubr rósł najszybciej

Najpopularniejsze polskie marki piwowarskie na Facebooku to Tyskie i Lech, jednak w ostatnim czasie najszybciej nowych fanów pozyskiwał Żubr. Najwyższą częstotliwość publikowania contentu ma natomiast Redd’s. Większość polskie marek z tej branży odpowiada statystycznie na co drugie zapytanie od facebookowiczów.

Jeśli stworzysz coś innego niż tekst, zdjęcie czy rysunek, możesz zapomnieć o prawie autorskim

Jeśli stworzysz coś innego niż tekst, zdjęcie czy rysunek, możesz zapomnieć o prawie autorskim

O łamaniu praw autorskich w Internecie, błędnym postrzeganiu prawa cytatu przez zarządzających komunikacją w social media oraz o zasadach korzystania z treści znalezionych w globalnej sieci mówi Tomasz Michniewicz, dyrektor zarządzający SARTE, firmy zajmującej się ochroną własności intelektualnej.

Ligi sportowe w Internecie: Media społecznościowe wypierają inne kanały komunikacji e-marketingowej

Ligi sportowe w Internecie: Media społecznościowe wypierają inne kanały komunikacji e-marketingowej

Mając na uwadze rosnącą popularność marketingu społecznościowego w branży sportowej, postanowiliśmy sprawdzić, jakie kanały są wykorzystywane przez marketerów, jakie treści są publikowane na profilach społecznościowych i jaką popularnością wśród facebookowiczów cieszą się tego typu strony.

Zobacz, co internauci mówią o Twoim banku

Zobacz, co internauci mówią o Twoim banku

W lipcu internauci najwięcej dyskutowali o Alior Banku, który jednocześnie może pochwalić się największą ilością wpisów o pozytywnych wydźwięku. Najgorzej pod tym względem wypadł natomiast BZ WBK. Wśród poszczególnych produktów bankowych najwięcej dyskusji wśród internautów wzbudzały konta i kredyty.

Polskie miasta w social media: nieoficjalne profile popularniejsze

Polskie miasta w social media: nieoficjalne profile popularniejsze

Prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych odgrywa coraz większą rolę w strategii promocyjnej polskich miast. Liderem pod tym względem jest Wrocław. Co ciekawe, popularniejsze są jednak strony nieoficjalne, a tutaj prym wiedzie stolica.

Facebookowicze reklamują Allegro nie wiedząc o tym

Facebookowicze reklamują Allegro nie wiedząc o tym

Udostępnianie na Facebooku linków do aukcji na Allegro to dobry sposób na zwiększenie zainteresowania wystawionym przedmiotem i szansa na udaną transakcję. Okazuje się jednak, że korzyść odnosimy nie tylko my czy nasi znajomi, których aukcję w ten sposób promujemy. Tego typu posty są bowiem wyświetlane przez Facebooka jako wpisy sponsorowane Allegro.

Moda na sukces: Tematyka fashion sprzedaje na Facebooku

Moda na sukces: Tematyka fashion sprzedaje na Facebooku

Aż 28% osób, które polubiły jakąś markę odzieżową na Facebooku przyznaje, że rozważały zakup lub dokonały go pod wpływem treści publikowanych w serwisie. Jednocześnie aż 16% deklaruje, że udali się do sklepu, żeby obejrzeć produkty – wynika z raportu „Social Media Fashion” przygotowanego przez agencję Think Kong we współpracy z CheeseCat, Socjomania.pl i firmą badawczą SW Research.

Reklamy na Twitterze – skuteczne czy zniechęcające?

Reklamy na Twitterze – skuteczne czy zniechęcające?

Promowane tweety to skuteczne narzędzie reklamowe, dzięki któremu przedsiębiorcy zwiększają swoją sprzedaż – taki wniosek płynie z badania przeprowadzonego na zlecenie Twittera. Wyniki innego badania są z kolei zgoła odmienne. Wynika z nich, że reklamy publikowane przez marki na Twitterze zniechęcają do nich część użytkowników.